Maitrollet Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 hva lagrer dere maten i i fryseren? Vurderer å kjøpe noen bokser og har sett på brother max sine 40 ml bokser og beaba multi porsjoner. Hva ville dere valgt? Eller fins det noe bedre?
mamsen30 Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 avent sine oppbevaringsbokser er greie synes jeg, kjøpt på apoteket. Eller har jeg endel tupperware bokser som jeg fryser mat i
abella Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg frøs ned i isterningsbokser og la over i plastpose når det var frossent. Så tok jeg fram middagen som feks: 2 brokkoli, 2 kjøtt, 1 gulrot og serverte det separat, ikke sammenblandet.
www.gladerebarn.blogg.no Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Avent sine VIA-begre eller tomme syltetøyglass. Myk plast kan inneholde BPA eller ftalater. Du bør hverfall kjøpe noe uten dette. http://gladerebarn.blogg.no/1318840400_oppbevaring_av_hjemme.html
Busy_bee Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Her har vi veldig mye forskjellig. Brother Max sine er fine i begynnelsen og senere til fruktpureer, men du kommer fort opp i litt større porsjoner. Ihvertfall om du lager fulle retter som skal fryses ned. Så her bruker jeg mye Avent begerene som er nevnt. På Ellos får du faktisk en pakke med 20 glass, 10*160 ml og 10*240 ml (eller noe sånt) til 199 kroner mener jeg. Det er absolutt å anbefale. Du betaler ihvertfall 150 kroner for den 10 pakken de selger på apoteket/baby butikkene. Synes de begerene er helt topp i størrelse til porsjoner når babyen blir litt større ihvertfall. Til smaksporsjoner får du isterningbrett med lokk til 15 kroner stk på Europris. Kjempefint til små terninger med frukt også hvis du vil ha litt til å ha i grøt o.l.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Jepp, samme her. Avent sine plastbokser som man også kan lagre morsmelk på. Ellers kan man kjøpe frysebokser på butikken (til frysing av syltetøy), sånne som er i plast eller fryseposer rett og slett Men er nok mest praktisk å ha det i en boks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå