Gå til innhold

Endlig kom innkallingen til ordinær UL :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått og kikket spent i postkassa i flere uker nå, og i dag hadde den kommet :)

jeg har fått time 30. november, og det er jo bare 5 uker til.. wiiiiiii :)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

årh hedlige du!! jeg var hos legen min idag.. så han bestiller time nå. håper håper e rekker det før jul da altså! Terminen din igjen Rina?? e glemmer så fort vettu ;)

Skrevet

Termien er 3. mai :) Vil være 18+1 når jeg skal på ultralyd :)

Skrevet

Jeg skal inn 2 des:) Har termin 2 mai!

Skrevet

Jeg skal på ordinær 28 november og har termin 27 april. Blir spennende og merker jeg grugleder meg :-)

Skrevet

Tiden går fort når man venter på noe godt=) Har også termin 3 mai, og har ordinær ul 2 des! gleder meg vilt! Er det noen av dere som vil vite kjønnet?

Skrevet

Syntes det er litt rart at du fikk innkalling så sent, tror jeg fikk min en uke etter første legetime, sånn uke 5 eller noe.

Skrevet

Jeg har tenkt å vite kjønn hvis de ser det. Vi har en jente fra før, og veldig mye typiske jenteklær :D

Skrevet

Jeg tror det er vanlig her.. Jeg fikk den like sent forrige svangerskap også. Jeg slipper å søke om fødeplass, så mulig det er derfor den kommer så sent.

Skrevet

Seriøst! Jeg har termin 28 april og enda har jeg ikke fått innkalling til ul! Ringer legen den dag i morgen for nå føler jeg meg glemt, altså! Så heldige dere andre er da:) Kjekt å få en dato å forholde seg til, å ikke minst glede seg til!

Skrevet

Ja det er kanskje stor forskjell fra sted til sted og lege til lege, det skulle vel egentlig bare mangle. Husker jeg ble veldig overraska når den kom i posten, for hadde absolutt ikke forventa det i posten så tidlig.

Skrevet

har termin 2. mai og har ikkje fått time til ul før 8. desember... synes det er seint!

Skrevet

Har fått Ultime 21 november vi :) termin 20 april :D

Allerede fått titta litt på bebisen da.. hihi!

Skrevet

Jeg er i uke 17 i dag og fikk først innkalling på mandag.. til den 14 desember... Da hadde jeg jo vært i uke 24. Ringte og klaga og fikk flytta timen til 16 november.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...