BareLykke*GravidLykke* Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Ja da kan jeg også endelig kalle meg ruger. Satte inn to super egg kl ett i dag. Da krysser vi det vi har og håper på positiv test 9 nov
Silja81 Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Gratulerer BareLykke . Håper du får positiv test! Kan jeg spørre hvordan du resonerte når du bestemte deg for å sette inn 2 egg? Er helt ny i prøverørs-køen og hadde gjerne satt inn 10 egg hvis det hadde vært mulig . Neida. Men fikk du velge om du ville sette inn ett eller to? LYKKEtil!
Tante_Esel Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 saa gøy det er jeg ogsaa i dag!!! frys forsøk her, men egga var like fine som før frys Naar har du test dag Jeg har test dag 7.november.
Tante_Esel Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 silja: antall egg kommer an paa alder, kvalitet om det er fersk/frys forsøk... altsaa individuelt for alle.... Jeg har hatt 2 ferskforsøk hvor de satt inn kun 1 egg pga alderen min, og kvaliteten paa egga, dette forsøket er fryseforsøk, og da blir man tilbudt 2 om de lever begge 2...
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Gratulerer som ruger :) Nå må vi ruge som bare det :)gikk innsette greit?
Heira☆ Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Gratulerer som offisiell ruger Masse lykke til med rugingen!
Alvepia *happy mum* Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Gratulerer, krysser alt jeg kan Lykke til med rugingen
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg fikk velge om vi ville sette inn et eller to. Er 35 år og har 3 fra før men mannen min har ingen. Det var kun to av 4 som hadde delt seg tilfredstillende så da ble valget enkelt for oss. In settet merket jeg ikke noe til. Sitter nå med bilde av de to små eggene på et ark vi fikk. Artig. Vi ruger på alle mann alle. Håper vi når termin klubben alle sammen. Dette er altså vårt første forsøk og ferskforsøk. Jeg blir veldig lett gravid så vi satser høyt. Blitt gravid med både ppiller og psprøyte før. Dette blir moro. Noen av dere andre som bor i Oslo el omegn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå