elin Skrevet 26. oktober 2011 #1 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hei alle sammen. Nå har jeg lagt ut en sak om hvordan Barn i magen og Din baby kommer til å bli seende ut - http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article707993.ece Hva synes du? Jeg håper dere blir fornøyde! Jeg gleder meg i alle fall veldig. Hilsen Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 26. oktober 2011 #2 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ser greit ut det, men må jo testes først ) Men det jeg savner er rullgardinen til venstre som gjør det raskt å hoppe mellom forum. Må man virkelig klikke inn på Debatter først og så videre derifra? Når vi skriver savner jeg muligheten for kursiv for å utheve ting. Kan dette bli en mulighet? Lurer også på om søkerfunksjonen er utbedret? Kan vi spesifisere til et bestemt forum? Utelukke nick med det ordet i navnet? Få resultatene kronologisk? La også merke til at det ser ut som det er litt mindre reklame. Supert, og håper dere holder det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 26. oktober 2011 Heisann. Takk for gode tilbakemeldinger igjen. Dette er helt herlig. Og ja, det blir gøy når vi skal teste. Jeg sier i fra med en gang vi kan kaste oss ut i det. Tar det punkt for punkt: * I boksen til høyre "alle forum på BIM/DIB" ser du en rullgardinen "alle emner". Her kommer forumene opp. * Angående kursiv er jeg fortsatt litt usikker på hvilke muligheter vi får i postingen. Skal sjekke ut mulighetene og komme tilbake når jeg vet noe. * Angående søket så kan du nå søke i det forumet du er inne i, for eksempel småtroll. Du kan også søke på medlemmer, kategori etc. Du kan også velge om resultatene kommer opp kronologisk eller ikke. Dette blir mye bedre! Du får mange gode valg her. * Ja, reklamen får bedre plasseringer nå. På den måten blir det ikke fullt så støyende! Hilsen Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 26. oktober 2011 #4 Del Skrevet 26. oktober 2011 Supert, gleder meg til å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Del Skrevet 26. oktober 2011 Skal det være lagt opp til at folk skal legge inn bilde som skal komme opp sammen med hvert innlegg? Det er ingen god idee. En ting er at det skal bli mindre mulighet til å være helt annonym, men om nicet skal settes opp med bilde kunne du like godt signert med fult navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ja, dette med bilde lurte jeg også på... Håper virkelig ikke dere har tenkt til å legge opp til at man skal ha bilde av seg selv vedsiden av hvert innlegg man skriver?? Det tror jeg i så fall at nesten ingen kommer til å gjøre, for da blir man jo plutselig ikke så veldig anonym lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hei anonym og anonym. Flott at dere spør! Det kommer til å være slik at vi har muligheten til å laste opp bilde. Men det blir helt opp til hver og en. Enten kan du la det stå åpent, da får du en avatar. Eller du kan laste opp et bilde av deg selv, et bilde av babyen din, magen din, huset ditt eller hunden din. Grunnen til at vi har valgt å bruke det, er fordi da har man muligheten. Så veldig man som sagt bort hele greia, om dere ikke vil ha noe annet enn en avatar. Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #8 Del Skrevet 28. oktober 2011 Takk for svar:) Tipper det blir mye avatar og tullebilder dessverre, men vi får nå se! Godt at det er valgfritt ihvertfall, for det er nok mange som tenker som meg, og som ikke ønsker å bli gjenkjent etter å ha vært anonyme bak et nick her inne i årevis (man er jo ganske personlige her inne og deler ofte ting man ikke ønsker at hele nabolaget trenger å vite f.eks...) Men ellers så det veldig bra ut dette her, skal bli spennende å se det ferdige resultatet snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 28. oktober 2011 Heisann. Ja, det skjønner jeg godt. Og det er det som er positivt med å få lov til å være anonym. Da trenger ikke folk å vite alt du lurer på. Det gjelder også bilder. Så bra at du gleder deg. Det gjør jeg også! God helg. Hilsen Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Versailles Skrevet 10. november 2011 #10 Del Skrevet 10. november 2011 Det blir vel ikke sånn at man kun kan logge seg inn fra facebook profil? For facebook har jeg ikke, og vil ikke ha det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 10. november 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 10. november 2011 Heisann. Nei, sånn blir det ikke. Du logger deg fortsatt på som vanlig. Eller du kan logge deg på med e-posten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #12 Del Skrevet 10. november 2011 Helt ærlig. Ikke bra. Som det er nå er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 10. november 2011 #13 Del Skrevet 10. november 2011 Slitsomme huer nedover på rad og rekke. Uansett hva folk velger å legge inn som avatar er det støy og stygt. Ellers, hvordan kommer en faktisk tråd til å se ut, Elin? Har du en mock-up på det også? Og gjerne i full størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 10. november 2011 #14 Del Skrevet 10. november 2011 Enig med det. Vil noen vise hvordan de ser ut holder det da med bildet på profilen. Ved hvert innlegg sidestilles som like irriterende som lange signaturer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 11. november 2011 Forfatter #15 Del Skrevet 11. november 2011 Hei på dere. Her kan dere se hvordan det blir - http://annonse.klikk.no/intern/BIM/forum/visning_forum/bim_visning_innlegg.jpg Det blir (dessverre) bilde på venstre side nedover, men vi har slettet signatur-muligheten. Så det blir i alle fall ikke to ting. Håper dette er noe vi kan bli vant til. Og kanskje vi ser at noen søte bilder kan være litt herlig? Det er alltid kjipt med endringer, men jeg håper vi har fulgt de fleste rådene deres og at dette til slutt blir veldig bra. Nå skal vi snart begynne å teste det nye forumet, og jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 11. november 2011 #16 Del Skrevet 11. november 2011 Ikke for å være negativ av prinsipp - men hjælp! Har ikke noe annet å si enn - hjælp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 11. november 2011 Forfatter #17 Del Skrevet 11. november 2011 Er lov å være litt negativ... Men jeg tror og håper vi kommer til å bli vant til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 11. november 2011 #18 Del Skrevet 11. november 2011 ...sa reven da han ble flådd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #19 Del Skrevet 11. november 2011 Skal liker-tomlene brukes til noe? F.eks samles slik at man kan se hvor mange "liker" man får på profilsiden? Skal det være mulig å ikke "like"? Det ville vært fint om man kunne velge hva som skal være åpent for alle og hva en vil vise av det som står på profilsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 12. november 2011 Forfatter #20 Del Skrevet 12. november 2011 Heisann. Liker-knappen skal være en indikasjon på hvilke tråder som er mest populære. Det blir et alternativ til å dytte tråder oppover nå, eller at vi må skrive at vi er enige. Vi har tatt bort ikke like-knappen, fordi vi tror det blir litt hyggeligere at vi viser at vi liker noe. I stedet for å ikke like noe. Du kan velge bort mye på profilsiden din, og krysse av for hva som skal synes for andre. Så her kan du velge mye selv! Hilsen Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morn du Skrevet 12. november 2011 #21 Del Skrevet 12. november 2011 Bra at det ikke blir signatur da... Kan hende man blir vant til bildene, men skjønner ikke helt vitsen med det. Og må det vises hvor mange innlegg den enkelte har skrevet på hvert innlegg? Synes dette bildegreiene kan holdes på profilen- jeg er ikke veldig opptatt av hvordan folket ser ut. Det er innholdet i teksten som er det vesentlige her inne på DIB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 12. november 2011 #22 Del Skrevet 12. november 2011 Synes dere bør revurdere å ha en Ikke Liker knapp. Hvis folk kan nøye seg med å trykke den framfor å en sur kommentar må ve det være bra. Og det vil alltid være noen som er uenige, å droppe Ikke Like knapp for å skjule den delen og prøve å gjøre det hyggeligere er en tanke feil i mine øre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. november 2011 #23 Del Skrevet 21. november 2011 Tror dette formuet faktisk kommer til å bli bra jeg... Vil nok savne å ha signatur... Lurer også på om det går ann å legge inn bilder i innleggene...Om man for eks har spørsmål om en test er pos eller neg..Om noen utslett etc...Det vil jo bli mye lettere... Samt at jeg tror det vil bli mer oversiktelig... Vet det er lett å bli negativ til noe nytt, men man blir faktisk vant til det til slutt... Håper virkelig det blir emr liv her inne da...Blitt rimelig dødt etter at jeg fikk andre snuppa mi... Og så lurer jeg litt på det med innlogg om det vil bli noe problemer der?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. november 2011 #24 Del Skrevet 21. november 2011 Kan vel bare droppe å svare på innlegget...Værre er det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 21. november 2011 Forfatter #25 Del Skrevet 21. november 2011 Hei BabyCakes. Takk for spørsmål, og takk for den positive holdningen du ha. Jeg tror også dette blir bra! Det kommer i første omgang ikke til å være lov å laste opp bilder i innleggene. Men det blir mulighet for å laste opp bilder til profilen, som du igjen kan linke til. Jeg skal ta med innspillet ditt til resten av gjengen her, for jeg skjønner at det kan være smart. Gleder meg til vi lanserer, og håper alle andre er like positive som deg! Hilsen Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå