Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Tenkte å selge det for halv pris, det er godt tatt vare på, og brukt bare 3 ganger. Kjøper folk sånt tror dere?
Stina <3 Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Ja det tror jeg. Skal du selge sølvet og beholde bunaden?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg ville ikke kjøpt brukt. Har selv mistet alt bunadsølvet mitt som jeg arvet av oldemor!! Kjøper nytt litt om litt tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Har solgt bunaden til moren min, hun ville ha den i familien. Men hun har bunadsølv som er arvet, så da sitter jeg igjen med mitt som ikke blir brukt Men da er det kanskje en sjangse for at jeg får solgt det da? Er jo som sagt veldig lite brukt, og moren min er gullsmed så hun har vært flink å hjelpe å holde det prikkfritt
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Hvorfor vil du ikke kjøpe brukt? Bare lurer på
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Ikke noe problem å kjøpe brukt! Men hvor lett det er å selge kommer vel an på hvilken bunad det hører til.
Stina <3 Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg hadde kjøpt brukt hvis jeg hadde trengt nytt bunadssølv. Rart at noen ikke vil det... Det blir ikke akkurat slitt heller... Skjønner da at du vil beholde arvesølvet og selge det "nye". Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #8 Skrevet 26. oktober 2011 Klart det finnes noen som vil kjøpe brukt. Det er dyrt med konfirmanter, så det er sikkert noen som trenger å spare inn litt der de kan. Legg det ut på finn du, så ser du jo ganske fort om noen er interessert.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #10 Skrevet 26. oktober 2011 Om det er til romeriksbunaden, vil jeg gjerne kjøpe sølvet ditt jeg =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå