Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 En ved navn Eric, skal være en av landets beste. Holder til i Trondheim, men vet ikke hva studioet heter.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Purple pain på Heimdal er kjempeflinke.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Lowlife tattoo, ble tattovert der for to uker siden av Darius, en helt fantastisk ryggtattovering til en overkommelig pris. Flaming heart derimot har dårlig rykte! Og da jeg gikk innom der (dro dit før jeg dro til lowlife) hadde de veldig divanykker, de skjønte ikke hva jeg mente når jeg sa at jeg ville ha korsettsnører tattovert, de skulle ha seks tusen for den og hadde liksom halvt år ventetid og ifølge dem hadde ALLE bra studio så lang ventetid. Så fikk jeg tips om at Lowlife var bra, der fikk jag tattovering på dagen til halve prisen og den ble jo helt fantastisk bra og han hadde ikke noe problemer med å skjønne hva det var jeg ville ha tattovert !
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Tusen takk for svar! Vet du hva minsteprisen på Lowlife er? hi
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg tattoverte meg på Flaming Heart! IKKE fornøyd altså! Det var dyrt og Skriften er "hakkete" og dårlig. Vet ikke om noen god-tattoo sjappe ennda. Men jeg vil ikke anbefale Flaming Heart iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå