VinterSol+2 Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 jeg har IKM søndag. omg. mannen er overbevist om at NÅ har vi truffet. jeg vet ikke jeg. litt tidlig å kjenne på det, liksom. og jeg vet neimen ikke. har hatt en tøff uke nå, med en pode som brått har kommet inn i trassalderen og en storesøster som har hatt en litt kjip uke i barnehagen. Og plutselig kan jeg begynne å grine ved tanken på en til. Hvordan skal jeg klare å gi dem alle tre det de behøver liksom? Når jeg tenker etter, så er vel kanskje DET et tegn på at det er noen hormoner i gang i kroppen... hehe. jeg er nemlig ingen sånn sutrejente, men nå griner jeg støtt... hvordan har DU det, du som venter på IKM nå?
Holly❄️ Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 La akkurat ut et innlegg, skulle hatt mensen i går
vilblimammaendag Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 hei ikm på fredag her!! veldig spent! er vår første pp så ingen forvetninger.. men har nedtelling til testing i helgen:) viss ikke TR kommer da selvfølgelig har ømme og harde bryster nå..hatt det i flere dager, så er spent på om det har noen positiv forklaring;) lykke til:)
chamira Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Hm... vintersol nå tror jeg kanskje du kan teste positivt:) Jeg krysser fingrene for deg ihvertfall!!! Og hvorfor skulle du ha problemer med å gi tre det de fortjener? Tror det vil komme helt naturlig siden du allerede har planlagt å få tre... tror du ikke? Jeg har også IKM på slutten av denne uka, men jeg er skikkelig negativ i forhold til om det klaffer eller ikke. Det er ikke helt samsvar i tegnene på charten på FF så det er litt vanskelig å si... Ikke har jeg spesielt mye symptomer heller annet enn normal pms. Men jeg har stor tro på neste prøveperiode:) Skal på fest på lørdag og selv om jeg er nesten sikker på at jeg ikke er gravid så kommer jeg nok ikke til å drikke selv om testen er negativ og jeg ikke har fått TR enda.. så håpet er nok der likevell.. MEN om jeg har fått TR.. da blir det en velfortjent pause fra prøveverden:)
SallySue Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Så spennende Vintersol! Gleder meg til å høre om du tester positivt! Jeg har IKM på fredag, testet negativt i kveld. Jeg har vel ikke så mye symotomer, annet enn de man kanskje fremprovoserer litt selv Er konstant snørrete, stikninger i siden og midt på, tunge pupper med konstant harde brystvorter, KVALM ved frokost og lunsj samt mye kviser og et heftig munnsår. hehe, alt dette er jo helt naturlige tegn på TR, men det er jo lov å håpe enn så lenge
VinterSol+2 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2011 nå, nå er uken slutt, hvordan er det med dere? jeg testet negativt lørdag morgen. Føler meg skikkelig pms, fått masse kviser og æsj i mange dager. Går liksom og venter på mensen hele tiden, men enn så lenge.. tja.. sett lite til den tanta altså.. fikk plutselig så vidt litt blodspor på dopapiret her tidligere i dag etter en liten kjappis med mannen så da tenkte jeg at ok, da har mensen kommet. Men så har det ikke kommet noe mer resten av dagen. men jeg har jo dusjet, så det kan jo ha "tynnet ut" det som er. jeg går nå iallefall og venter fremdeles.. i kveld er jeg kvalm og gæærn, men det tror jeg mer enn noe annet skyldes søvnmangel pga klokkestilling og at det blei litt seint i går, fordi vi hadde besøk.. veldig koselig da! Dersom mensen kommer NÅ, så er det mulig vi går glipp av neste EL, gitt, for nå reiser snart mannebeinet offshore. typisk. samtidig kommer jeg til å bli smårar om jeg må gå sånn som dette og vente, uten at det blir noe av i enda flere dager... jaja hvordan har det gått med dere andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå