Hannasbananas Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Hei jenter! Til dere som veier frem og tilbake angående modningsakupunktur, vil jeg bare si: gå for det! Jeg har hatt fire aku-behandlinger, er førstegangsfødende og 39 fullgåtte uker i morgen. Da legen strippa meg i går hadde jeg allerede myke og modne forhold, og 2 cm åpning!! Trodde nesten ikke det jeg hørte. Lykke til alle sammen!
diadora83 Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Hvor får mann tatt det? Og hva er prisen?
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg er også førstegangsfødende og begynte med modningakupunktur i uke 35. Jeg havnet på føden etter sterke maserier etter en akupunkturtime i uke 37 og ved undersøkelse fant de myke og modne forhold samt 2 cm åpning. Problemet er at babyen i magen koser seg der han er, så nå er jeg på overtid. Kanskje på tide med igangsettingsakupunktur...? :-) Jeg setter nålene hos en godkjent akupunktør (utdannet med bachelorgrad) og har betalt 390 kroner per gang.
Anette_23 Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 når begynner man med modningsakupunktur? fra hvilke uke?=)
Nuffy Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg går også til modningsaku. Vet ikke om det har noen virkning ennå. Er annengangs og håper på stoore resultater nå fødselen begynner. Kan gi min mening etter det. I morgen skal hun prøve å sette igang fødselen - spennende... jeg betaler 350,-
Edelweis Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har nå gått til modningsakupunktur siden fullgåtte uker 35. er nå 39+6. jeg har vært inn til kontroll og min livmorhals er fortsatt 4 cm lang og ikke moden, men litt myk bare. jeg ble såååå skuffet. har brukt over 2000 kr på akupunktur som bare har vært bortkastet så den kan gå begge veier!
septemberpiken Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Det kan gå begge veier, ja. Jeg brukte masse penger på modnings- og igangsettende akupunktur sist, og måtte likevel settes i gang på sykehuset 2 uker over termin. Denne gang bruker jeg pengene på noe annet, for så billig er det ikke akkurat...
Blomstenogmeg Skrevet 26. oktober 2011 #8 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg går også til akupunktur. Begynte i uke 37. Er nå to dager på overtid. Men er visstnok ganske moden. Var der i går og skal dit i morgen. Spent.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 26. oktober 2011 #9 Skrevet 26. oktober 2011 Har ikkje hjelp meg dei 2 siste fødslane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå