Gå til innhold

Anbefaler modningsakupunktur på det sterkeste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Til dere som veier frem og tilbake angående modningsakupunktur, vil jeg bare si: gå for det!

Jeg har hatt fire aku-behandlinger, er førstegangsfødende og 39 fullgåtte uker i morgen. Da legen strippa meg i går hadde jeg allerede myke og modne forhold, og 2 cm åpning!! Trodde nesten ikke det jeg hørte. :)

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også førstegangsfødende og begynte med modningakupunktur i uke 35. Jeg havnet på føden etter sterke maserier etter en akupunkturtime i uke 37 og ved undersøkelse fant de myke og modne forhold samt 2 cm åpning. Problemet er at babyen i magen koser seg der han er, så nå er jeg på overtid. Kanskje på tide med igangsettingsakupunktur...? :-)

Jeg setter nålene hos en godkjent akupunktør (utdannet med bachelorgrad) og har betalt 390 kroner per gang.

Skrevet

når begynner man med modningsakupunktur? fra hvilke uke?=)

Skrevet

Jeg går også til modningsaku. Vet ikke om det har noen virkning ennå. Er annengangs og håper på stoore resultater nå fødselen begynner. Kan gi min mening etter det. I morgen skal hun prøve å sette igang fødselen - spennende... jeg betaler 350,-

Skrevet

Jeg har nå gått til modningsakupunktur siden fullgåtte uker 35. er nå 39+6. jeg har vært inn til kontroll og min livmorhals er fortsatt 4 cm lang og ikke moden, men litt myk bare. jeg ble såååå skuffet. har brukt over 2000 kr på akupunktur som bare har vært bortkastet :( så den kan gå begge veier!

Skrevet

Det kan gå begge veier, ja. Jeg brukte masse penger på modnings- og igangsettende akupunktur sist, og måtte likevel settes i gang på sykehuset 2 uker over termin. Denne gang bruker jeg pengene på noe annet, for så billig er det ikke akkurat... ;)

Skrevet

Jeg går også til akupunktur. Begynte i uke 37. Er nå to dager på overtid. Men er visstnok ganske moden. Var der i går og skal dit i morgen. Spent.

Skrevet

Har ikkje hjelp meg dei 2 siste fødslane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...