Gå til innhold

3 mnd baby som HATER tåteflaske....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde ikke dette ville bli et problem, siden storebror tok den på første forsøk. Har nå prøvd de fleste flasker og tuter, men opplever at han ikke vet hvordan han skal suge på denne. Har fått samboeren min til å gjøre jobben også uten hell.

Er det flere som sliter? Trenger sårt noen tips og råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd tommee tippee sine flasker? (fåes kjøpt på babyshop el ringo sin nettbutikk)

Skrevet

Jentungen min ville plutselig ikke ha flaske lengre da hun var vel 2 mndr. Da hadde jeg brukt avent og medela helt siden hun ble født. (Jeg delammer) Jeg endte opp med mam-flasker og babysemp ferdiglaget mme fordi hun tydeligvis likte den bedre enn collett. Etter at hun begynte å drikke igjen har jeg gradvis gått over til collett, blir jo dyrt i lengden med ferdiglaget mme. Og nå tar hun også aventflasker igjen.

Var nok mer min erfaring dette her enn tips, men prøv mamflaskene om du ikke allerede har gjort d.

Gjest Madolyn & Muffin
Skrevet

Det viktigste rådet jeg kan gi er å fortsette å prøve :) Her tok gutten flaske når han var 2 uker gammel, men vi gav ikke flaske ukentlig engang da jeg fullammet. Når gutten var 3,5 mnd fikk han total flaskenekt i halvannen mnd, så tok han plutselig flaske igjen :)

Her tok han imidlertid tutekopp fra tupperware (med spalteåpning) fra han var 4 mnd gammel; går jo an å gi melk fra en slik en også, dersom babyen din syns det er greit?

Skrevet

Heisann ;)

Jeg prøvde denne for første gang i går...virket lovende med en gang, men så ble han skikkelig sinna. Virket ikke som han var nok sulten, men når jeg til slutt la han til brystet spiste han som aldri før.

Hittil er den denne flasken jeg har mest suksess med...de andre virker for lange i tuppen, for han brekker seg hele tiden.

Jeg får prøve igjen i dag...:D

Skrevet

Ikke prøvd disse, men kommer nok til å prøve.

Takk for tips :D

Skrevet

Jeg kjøpte fakstisk mam tut i går...var så sikker på jeg hadde flasken til denne, men det hadde jeg ikke. Tuten minner om tuten på den ene smokken som han tar, så jeg krysser fingrene for at dette er en flaske som passer til veslegutt :D

Skrevet

Skal fortsette å prøve...men det er lett å slenge fram puppen når han skriker som høyest.

Takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...