Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do og hadde diare ista. Sorry ekkle detaljer. Men kan det være tegn på nært forestående fødsel? Og hvor lang tid tar det evt? Har termin i dag og er på desperat jakt etter tegn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... vi er flere som leter etter tegn!!! Diare er definitivt et tegn på forestående fødsel i følge min jordmor. Da hun selv fikk sine barn hadde hun diare i 14 dager i forkant av fødsel. Jeg har nå hatt diare de siste 20 dagene, men det har ikke ført til noen fødsel... :-/ Det har bare ført til vektnedgang og luftsmerter. Men andre jeg kjenner har sagt at de opplevde diare kun det siste døgnet før fødsel, så jeg krysser fingrene for deg!!!

Diare er kroppens måte å klargjøre plass til fødselen visstnok.

Skrevet

Det kan godt være et tegn på at fødselen snart er i gang!

Min fødsel startet ved at jeg hadde diare på kvelden en dag før fødselen startet. Dagen etter når jeg vakna, måtte jeg også på do. Hadde kynnere hele dagen, og klokken halv 10 på kvelden begynte riene så smått og komme. Kl. 03.25 var han ute!:)

Så her tok det litt over et døgn etter jeg fikk diare til han var ute! :)

Skrevet

Jeg har hørt at det er et godt tegn;) Diaré er i hvert fall, for engangsskyld hjertelig velkommen her:D

Skrevet

Jeg har 16 dager til termin, og jeg har hatt to dager med diare for ca 1 og 2 uker siden.. Begge dagene var jeg over ivrig og anstrengte meg fikk jeg beskjed om for jeg har ikke baby i armene mine ennå.. desverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...