Gå til innhold

MME

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) noen her med erfaringer med MME? vi har nå i en ukes tid gitt vår sønn NAN1, de siste kveldene/netterne, strever han veldig,mye luft i mage som kommer ut og forstyrrer søvnen hans,ligger og tar ti,akkurat som når han skal ha avf,men han sovner igjen og d kommer bare en fis... Har hørt at noen har bedre erfaring med collet?

håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg delammet og ga Nan i begynnelsen. Gikk over til Nan HA1 som du får på apoteket. Der er melkeproteinene mer spaltet og lettere og fordøye for de små.

Siden vi ga Nan HA1 og jenta vår slet med avføringen måtte vi ha malt i melka. Var nesten oppe i en ts pr flaske.

Etterhvert skjønte vi at det var det jeg spiste/drakk som ga mageproblemer for jenta vår. Mye luft og magevondt(så ille at det kunne betegnes som kollik). Jeg kuttet da ut alt av det som står i spebarnsboken som du sikkkert fikk på sykehuset. Samt krydret/marinert mat. Det hjalp for oss. Og jeg hadde minimalt med melk.

Nå bruker vi Hipp, vi er mye mer fornøyd med den Nan. Jenta vår går på do hver dag og ingen problemer.

Håper dere finner ut av det.

Skrevet

Eg bruker Hipp til jenta mi, og det fungerer fint. Prøvde Nan, men sleit med rapene og hun fikk mye gulp. Må bruke litt malt i flaskene, men ikke mye.

Skrevet

Vi prøvde først nan, da gulpet han mye, så bruker nå hipp... Men har tenkt til å prøve collett da det virker som han er litt "mat-lei" rett og slett. Han er straks 4 mnd. Men her er det bare å prøve seg fram og finne ut hva som er best for din lille gutt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...