Gå til innhold

Hvor mange dager igjen/over er dere onsdag26?? Formen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

30 dager her, orker ingenting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-2 dager her. Ingen tegn til fødsel. Sukk.

Skrevet

12 dager til termin. I fin form:)

Skrevet

22 dager igjen! Offisielt starter permisjonen og jeg er fødeklar i morgen, men jeg hadde endelig siste dag på jobb i går og nyter å være hjemme fra i dag! :)

Skrevet

Har termin i dag! Formen min er fin. Men kan se ut som om babyen ikke har det helt bra:( Har skrevet oppdatering etter ul i går litt tidligere i dag.

Skrevet

- 3 dager. Ingen tegn her heller. Skal til JM i dag- så får vi se hvor veien videre går. Formen er upåklagelig. Det eneste jeg lider av er latskap og ventesyndrom ;)

Skrevet

43 dager igjen her =) Er generelt bare sliten og orker ikke så mye om gangen for tiden. Ellers går det greit =)

Skrevet

34 dager igjen. Kan ikke akkurat skryte av formen, men nå går det hvertfall fremover:) Lykke til alle dere som venter:)

Skrevet

27 dager igjen. Slapp etter influensa og vondt i ryggen..

Skrevet

4 dager til ul-termin

Mens-termin i morgen og ikke noe tegn t noe fødsel her heller. Formen er ganske bra, farter rindt i butikker og handler julegaver...snart ferdig, bare noe småtteri og gubbe og barn igjen jippi :)

Men kjenner jo at kroppen er tung og veldig klar for å bli ferdig nå :)

Skrevet

36 dager igjen. Hadde mange kynnere i går og har hatt vondt i mage/rygg i natt, så formen i dag er noe redusert. Har fortsatt ubehag i mage/rygg..

Skrevet

16 dager.. orker nesten ingenting på dagtid, men våkner til på kveldingen.. Da jeg gjør ting..

Skrevet

13 dager!:)

Skrevet

12 dager igjen :)

Fin form, men veldig lei nå..

Skrevet

52 dager her... *sukk*

Skrevet

18 dager igjen og formen er igrunnen ganske fin.

Skrevet

4 dager til termin!! Er fin i formen. men begynner å bli rimelig utolmodig. Nå syns jeg denne lille prinsen min kan komme snart!!

Har prøvd alle triks i boka, men skjer ingenting annet enn masse kynnere både natt og dag!!

Skrevet

3 dager igjen! skal besøke en baby på under en uke idag så skal sniffe masse på han hihi aknskje han har litt fødestøv på seg fortsatt :-D

Skrevet

9 dager på overtid og superfrustrert..:(

Skrevet

1 dag igjen!!!!!! Shit nå begynner jeg å bli nervøs! Er førstegangs, så går rundt her å tripper. Regner med å gå noen dager over siden det er førstemann, men det er helt ok. Jeg er forberedt på november barn :)

Skrevet

55 dager - nettopp vært hos jordmor og gutten har lagt seg nedover nå. Men jeg hadde lav blodprosent så her må jeg begynne med jern nå altså - forklarer hvorfor jeg er så sinnsykt trøtt om dagen.

Skrevet

Skal jeg vere den som har mest dager her 76 dager igjen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...