diadora83 Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Skulle inn pga at magemålet var så høyt. Men babyen var normal str på. Men det var for mye fostervann der inne. Var nok derfor magemålet var så stort. Di fant oså ut at den ene nyren hans var forstørret. Skal på ny ul fredag. Er så bekymret, håper fødselen starter snart, helst nå. Vil bare ha han ut. Har termin i dag. Men ingen tegn på fødsel her i gården nei...
vi3 Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Huff då... Må det tyde på at det er noe galt, eller kan det være noe "forbigående"? Skjønner så godt at du bekymrer deg. Ha de noe formening om at du burde få satt i gang fødsel?
diadora83 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2011 Fikk dårligt med info igrunn. Di kunne ikke svare på hvorfor det var sånt. Fikk bare beskjed om at babyen må undersøkes etter fødselen. Og at jeg måtte komme tilbake fredag. Går bare rundt som et stort spørsmåls tegn her, og anker. Di sa ingenting om å starte fødselen i går hvertfall. Håper jeg får mer info fredag..
made by elfs Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Pröv å slappe av og ikke tenke negative tanker! Det kan väre en tilfeldig måling som er helt normal ved neste kontroll. Eller så er det faktisk slik at nyre/urinveis problemer er den mest vanlige "defekten" hos nyfödte. Kjenner et barn som ble födt med en nyre som overhode ikke fungerte og det har gått helt fint uten problemer, hun er nå ni år. Og en annen som hadde en dysfunksjonell nyre som har slitt mye med infeksjoner men som etter at den defekte nyren ble operert ut har värt helt frisk. Krysser fingrene for at alt er bra på neste kontroll:)
diadora83 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2011 Takk for svar! Prøver så godt jeg kan:) Håper at det ikke er så alvorligt her heller..
Schrødingerkatta Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 For mye forstervann?? Jeg hadde veldig mye fostervann og det var bare positivt sa flere ulike leger som tok UL på meg. Jeg hadde nesten dobbelt så mye som normalen. Når vannet mitt gikk så det ut som jeg bare var 5-6 mnd på vei. Skjønner ikke at dette skal være et problem, men nå vet ikke jeg hvor mye fostervann du har da... Håper alt er bra og prøv å tenke positivt
Edelweis Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Det fikk jeg også høre med min nr 2. Hun ble født med forstørret nyrebekken. vi fikk ekstra ul av dette når hun kom, og i et år var vi på ultralyder og kontroller. Det er ikke noe som er veldig farlig og som regel så vokser de det av seg. hun ble friskmeldt i løpet av det første året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå