Gå til innhold

UL i dag, speeent :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper bare at alt står bra til med lille i magen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til:)) går bra!!

Skrevet

Jippi ja, et lite bankende hjerte fikk vi se i dag :) <3

Skrevet

Så flott at alt sto bra til :)

Ser det er mange som velger tidlig UL - hva er grunnen til dette? (Ikke at jeg mener det er noe galt med dette, jeg bare lurer på hvor vanlig det er, og hva som er grunnen...) :)

Skrevet

jeg ble henvist av legen min pga en MA oppdaget i uke 9. Alle kan bestille privat ultralyd uten noen spesiell grunn, men må da betale litt for det.

Skrevet

Jeg bestilte privat av eget ønske pga en MA i vinter, spurte fastlegen om henvisning og fikk det. Da koster det bare 100kr hos lillestrømsgynokologene :-). 600kr om man har uten henvisning

Skrevet

Jeg har vært på en tidlig ultralyd bare 5 uker på vei og skal tilbake om to uker siden det så vidt var hjerteslag å se sist gang.

Min tidlig ultralyd er også på grunn av MA/blæremola i fjor og får tettere oppfølging av den grunn.

Den offentlige debatten rundt tidlig ultralyd dreier seg nesten utelukkende om utvelgelsessamfunnet og downs syndrom og det er veldig synd at ikke andre årsaker er løftet frem i debattene. Min MA ble oppdaget på ordinær ultralyd i uke 19, men kunne vært oppdaget og begrenset i uke 12! Om jeg ikke hadde fått denne ekstra oppfølgingen nå hadde jeg lett betalt for å gå til en privat gynekolog!!!!

Skrevet

Jeg har også hatt tidlig ultralyd dette svangerskapet da jeg mistet i uke 21 sist. Får oppfølging på sykehuset denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...