CJ-011 Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Våknet for ca en time siden og det var vått i senga, sovnet uten truse. Gikk på do for å tisse, men er veldig usikker på om det kom noe annet enn urin i do.. Utfloden kan vel ikke være såå flytende...? Det må ha hvert fostervann? (Det lukter ingenting av det som kom i senga) Prøvde å legge meg igjen, men det er ikke noe godt å ligge med vonde kynnere.. Så nå sitter jeg her i stua, veldig våken og får ikke sove igjen.. (Blæ!)
prusiluscan Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Lenge til termin? Jeg hadde ringt føden for å høre hva de sier. Har aldri hørt om noen som har så mye utflod at det blir vått i sengen.
CJ-011 Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2011 Hadde termin for 3 dager siden! Får kanskje rinde de og høre for sikkerhetskyld
CJ-011 Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2011 Har fortsatt bare kynnere.. Revurderte å ringe sykehuset pga. har ringt dit en ang før. Da trodde jeg at jeg hadde lekket litt, og det ble mye oppstyr med at samboren min måtte komme hjem fra jobb osv, Han ligger o sover nå så vil ikke vekke han.. OG har lest at det kan være den ytterste hinna som har gått, så da må man vente til jeg får rier eller mer vannavgang.. Hva synes dere?
Smax Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 nei da hadde jeg å venta litt til Man kjenner når det starter for å si det sånn Sitter selv på rieteller.no og "teller" i vei... er 7 dager over nå.. så lykke til til begge oss
CJ-011 Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2011 Godt med bekreftelse ! Oi, så spennende! Håper de starter her og snart.. Da ønsker jeg deg lykke til! )
CJ-011 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2011 Hei! Fikk lagt meg etter en time og nå har jeg fått sovet litt.. Fortsatt hyppige kynnere, men ikke mer vannavgang eller murringer.. Skuffet, for å si det sånn!! Skal gå tur og holde meg i aktivitet i dag så kanskje det skjer noe i løpet av dagen! Noen tips/erfaringer til hva jeg kan gjøre for å få dette i gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå