Blomsterpiken og tullene Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg lovet meg selv da jeg blødde (uke 5) at jeg skulle vente til neste syklus med å prøve igjen. Men nå har jeg eggløsning, og jeg er litt fristet til å prøve...vi tenkte vi skulle vente så vi ikke fikk juli-baby, men hva om det tar veldig lang stund å lage nr. 2? Å få barn er ingen selvfølge, jeg har mistet 4 ganger og lykkes en gang. Vi har ikke noe hast, men vet ting kan ta tid. Tulla fikk vi i juli ifjor, og jeg kunne tenkt meg (hvis vi skulle planlegge) å få en august/sept-baby nå, rett og slett for å ha sommeren alene med tulla... er det kynisk, syns dere?
rose 85 Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Hei. Jeg kan godt forstå hva du mener. Jeg har ei juli jente, og hadde veldig lyst på barn i august, september. Men vi fant ut at vi måtte prøve denne måneden for det, og nå sitter jeg med positiv test i hånda... Så dette satt på første forsøk for min del. Lykke til..
VinterSol+2 Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 du, det er veldig fint å få barn på sommeren altså! jeg har en juni-unge og en august-unge. augustungen skulle forøvrig ikke kommet før i september/oktober, så det er i grunnen vanskelig å planlegge sånt lykke til!
Blomsterpiken og tullene Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2011 Joda, man skal vel være forsiktig med planleggingen Men jeg tenker på at hvis vi får en julibaby til, framfor august/sept, så må jeg være litt mer forsiktig med å være ute mtp brystbetennelse osv. Men mest tenker jeg på det at jeg ikke KAN være så aktiv med tuppa pga nyfødt baby, noe som jeg jo har lyst til. Nå går det ikke an å se i fremtiden, kanskje ender jeg med bekkenløsning og mange plager Gratulerer, rose85! Krysser fingrene for at det går som smurt denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå