Miss 84 Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Et lite bleietips. Brukte Libero selv en god stund, og var veldig fornøyd. Så fikk jeg tips om Landlord/Rema 1000 bleir. Var litt skeptisk med en gang, men de er faktisk minst like gode (og ganske like) som Libero og koster 0,5 pr bleie i stenenfor 1,5 som libero koster. De er for sensitiv hud og svanemerket oxo:)
Billie Jean Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Takk for tipset:) Jeg prøvde noen billige coopbleier, men syntes de var harde. Det er jo litt penger å spare på billigkjedenes bleiemerker, og så lenge de gode er det jo helt topp!
Miss 84 Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2011 Prøvde også Coop sine, men synes de fikk en litt hard brett på midten, helt ok bleier, men ikke så gode som Libero og Landlord...
Junifrue Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg er veldig fornøyd med Coop-bleiene. Er de bleiene jeg har funnet med best passform på jenta mi.
Jomfruen76 Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg synest Libero bleiene er de beste. Dersom jeg skal velge blant billig merkene er landlord de beste. Synest faktisk at landlord er bedre en pampers.
Sorgenfri Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg sverger også til rema 1000 sine billigbleier, både landlord-typen og rema1000 sin egen.. Minst like gode som libero. Brukes både av min 3 åring og lille på 3 mnd. Penger spart
Flaggermusa Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Her bruker vi bare pampers, har brukt det siden han ble født. Har prøvd både libero og landlord, men havner alltid tilbake på pampers.
togutter-08og10 Skrevet 31. oktober 2011 #9 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har prøvd alle slags bleier. Liker Pampers best da de er mykest og har god passform. Men de finnes dessverre ikke i str 6. (som treåringen som nekter å slutte med bleie trenger) Euroshoppers bleier kjøpte jeg kun en pakke av, stive og små synes jeg. Vi bruker mest Coop sine. 3 åringen syns det er gøy at str er merket etter størrelsene på dyr, gås, gris, ku elefant.. First price kommer på en god nr to, og trusebleiene deres er veldig gode. Ellers oppdaget jeg at ettåringen ble veldig rød i rompa i helga og da hadde han Landlord, vet ikke om det kom av bleiene, men bruker noen andre en liten stund.
Lillegull2011 Skrevet 31. oktober 2011 #10 Skrevet 31. oktober 2011 Brukte først libero men han både tisset og bæsjet rett igjennom. Prøvde derfor Coop sine som funker perfekt! I tillegg er det bra de er så billige
Ane Elise Skrevet 31. oktober 2011 #11 Skrevet 31. oktober 2011 Her brukes Pampers baby dry til nattbleie siden den har utrolig god suge evne, mens om dagen brukes det Landlord. Har også prøvd Coop bleie, men syns dem er så hard i midten, så derfor gikk jeg tilbake til Landlord
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 31. oktober 2011 #12 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg synes Coop sine bleier er kjempegode! Opplever ofte lekkasjer med andre bleietyper, men aldri med Coop sine. Billigste bleietypen på markedet er de vel også, og testvinner! Ikke verst altså
2,5barn+1engel Skrevet 31. oktober 2011 #13 Skrevet 31. oktober 2011 vi prøvde first price sine bleier.. de var dårlige...!!! de tålte lite, de var harde, og ble kjempe harde etter at hun tisset litt.. også luktet de med en gang.. kanskje vi skal prøve de fra rema 1000...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå