Gå til innhold

SÅ skuffet over biblioteket i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en lei opplevelse på biblioteket i dag. Sønnen min på litt over tre år er utrolig glad i bøker, og jeg lovte ham å ta ham med til biblioteket og låne bøker i dag. Kom litt på etterskudd fra barnehagen, og laaaaang kø hjem, slik at vi kom på biblioteket 5 min før det stengte. (Jeg var overbevist om at slike steder var åpne til 17.00 minst!) uansett, vi fikk beskjed om at de stengte snart, og jeg så skuffelsen i sønnens øyne. Hvorpå vi fikk løpe inn og finne oss noen få bøker. Glade og fornøyde over fangsten stilte vi oss i kø, men jeg hadde ikke bibliotekkort og ante at det kanskje ville bli litt sure miner ved disken da jeg kom. Og det ble det. Ikke bare en sur mine, bare klart avspist med at vi fikk komme tilbake i morgen...... Sønnen min stortutet over at han ikke fikk låne bøkene likevel, og jeg gråt en skvett også pga skuffelsen hans, og min. Jeg var skuffet over hans første biblioteksbesøk skulle bli SÅ mislykket, og ikke minst pga måten vi ble bemøtt på. Jo jeg skjønner at de vil hjem på biblioteket også, det vil vi alle, men når en 3-åring gråter i skuffelse fordi han vil låne noen få bøker, går det da an å ha et hjerte???? Heldigvis var det en dame som forlot biblioteket samtidig, og som så opptrinnet. Hun tipset om et annet bibliotek like ved som holdt åpent. Der ble det både bibliotekkort og gjort "stas" på junior. Takk og lov. Men jeg er fortsatt litt lei meg for at vårt første besøk ble så mislykket.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist å høre!

Stort sett er biblioteket en fest for både voksne og barn!

Jeg hadde sendt en liten mail til lederen av bibilioteket jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...