Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter sånn med å Finne ut om det er noe egnet sted å dra og bade med bolla som fyller ett i morgen? Svømming er det morsomste hun vet!!

Vi går på babysvømming på mandager men på idrettshøyskolen er det jo ikke åpent fr almenheten.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært en del på Bøler bad, som har varmtvannsbasseng. Leketime på fredag ettermiddag fra 15 - 17. Diverse leker, som "pølse", matter etc, blir lagt fram. Ellers åpent hver ettermiddag + lørdager og søndager.

På Tøyenbadet er det også et lite varmtvannsbasseng, men akkurat nå er Tøyenbadet stengt pga renovasjonsarbeider.

Se her for åpningstider:

http://www.idrettsetaten.oslo.kommune.no/oslobadene/apningstider_og_priser/

Skrevet

Takk, så der kan man gå med baby når som helst i åpningstiden også i helgene?

Skrevet

Gratulerer med ettåringen din idag Pumba :)

Skrevet

Takk, det er helt utrolig hvor fort tiden går, selv om det føles som dt er fryktelig lenge siden vivar på sykehuset!!

Er det i dag for din og? Gratulerer i så fall!

Skrevet

Fikk tips selv om Hundsund bad eller noe, på Fornebu. Går buss ut dit om du ikke har bil. Skal være et bra sted, tenkte å teste det selv i helgen:)

Skrevet

nei vi er på fredag :) Ja utrolig hvor fort 1 år går, skremmende :)

Gjest Madolyn & Muffin
Skrevet

Vi var på Hundsund bad på søndag, med Muffin som er 6 mnd. Det var utrulig varmt og deilig vann!

Men ganske dyrt for dem med babyer/barn som blir utslitte etter 30-40 minutter da (70 kr pr voksen og halv pris for barn), og håpløst opplegg med svæære svingdører rett inn i garderoben, slik at alle forbipasserende ser ALT hver gang noen går inn eller ut.

Skrevet

Åh, for et supert tips - dit skal vi!

Syntes ikke det var så dyrt jeg - er i hvert fall verdt det når jeg tenker på hvor mye hun eeeeelsker å svømme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...