lilletulla12 Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Hei alle sammen. Da er jeg inne på ny, og håper det går fint denne gangen. sist endte det i spontanabort noe som sleit veldig på meg. Håper virkelig det skal gå bra neste gang. Jeg har testen helt siden jeg trudde jeg skulle ha mens, for to uker siden tok jeg to gr.tester som var så svake at du måtte myse for å se noe på de, typen kunne ikke se noe i det hele tatt. nå to uker etter ser jeg to sterke streker. Jubler! Men kom til å tenke på, jeg har vært ute to helger på rad, pga bursdager. Også at jeg røyker 4-5 røyk om dagen (noe jeg helt klart slutter med nå med en gang etter denne testen) Etter en mnd med bare søtsug og mase godteri, tenkte jeg at jeg skulle slå til skikkelig med slanking og sunn mat, så har siden mandag gått på slankepiller, stacker 4. Jeg er redd det er de som slår ut ett positiv svar, har noen erfaringer med dette? Håper virkelig ikke det er pillene som gir meg pluss! Jeg ønsker meg virkelig en liten spire. Grunnen til at jeg ikke sluttet drikke/røyke var forde alle sa jeg skulle kose meg å la være tenke på aborten jeg hadde å den store drømmen min om ett barn, så da begynte jeg med alkohol og røyk, og tok det som det kom. Nå angrer jeg virkelig om jeg virkelig har ei spire inni her!
HH72 Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Hei, slankepiller slår ikke ut på gravitest. Forøvrig bør du absolutt ikke ta slankepiller når du er gravid!
lilletulla12 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg er fult klar over at jeg ikke skal drikke alkohol, røyke eller ta slanke piller under graviditeten. Nå var det sånn at jeg har testet negativt i fler uker å begynte legge dette med graviditeten vekk, da jeg begynte på pillene ble jeg veldig dårlig å følte meg gravid. da tok jeg en test å nå viser den positiv. Har lagt fra meg pillene og begynner leve som en gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå