Gå til innhold

Hvilken vogn har dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I stua her står en Simo Kombi og venter på lillemann...

Gleeeder meg til trilleturer!! <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi en veldig pent brukt Emmaljunga Edge m/classic understell (ikke med teleskophåndtak)

Skrevet

En MB Urban Jungle står klar hos svigermor... vi har litt lite plass akkurat nå, så henter den ikke ennå... :)

Skrevet

Her er storebror bare 20 måneder når lillebror kommer så jeg har kjøpt ny bag til Easywalker sky som vi hadde fra før:) Vi har også en Bugaboo Cameleon. Elsker EW sky, nydelig vogn å trille på tur med, så gleder meg til å ta den i bruk med bag snart, og ikke minst kunne gå tur igjen etter 6 måneder med bekkenløsning.

Skrevet

Her står det en brun Brio Go klar til jenta vår!

Skrevet

her står en teutonia spirit s3 klar i gangen:) og har en brukt mistral. tenkt å ha hos svigemor:) (hun bor et stykke unna )

Skrevet

En mørkebrun Simo duo vogn står her og venter. gleder meg til å bruke den =)

Skrevet

Her har vi kjøpt Bugaboo Cameleon med mørkegrå base og mørkeblå canvas. Lot mannen velge farge siden jeg så og si har overkjørt han i alle andre valg av babyutstyr... Hehe. Gleder meg til den kommer i hus!

Skrevet

Vi har kjøpt en brukt Emmaljunga City Cross. Siden jeg har tenkt å gå mye på tur ville jeg ha en lett vogn med 4 faste hjul. Sparte ca. 4000,- på å kjøpe en 9mnd gammel vogn som ser helt ny ut. Veldig fornøyd med det :)

Skrevet

Vi har også en Simo kombi stående å vente :) Gleder meg til ut å trille med den :)

Skrevet

Har kjøpt en brukt Briovogn. Hadde Brio fra før, men måtte bytte den ut pga jordslag. Er kjempefornøyd med Brio!

Skrevet

Vi har kjøpt en Brio Happy Heritage mørk brun som står hos mamma & pappa. Er SÅ klar for å begynne å bruke den!

Skrevet

Har kjøpt Simo Kombi for 3 gangen. Er kjempefornøyd og har nesten alt ekstrautstyret med.

Skrevet

Her står det en Icandy apple jogger klar! Bestemte meg först for vogna og så for barnet, synes den er så fiiin;)

Skrevet

Emmaljunga edge duo black beauty med krom understell her, gubben som på død å liv skulle ha limited edition men er veldig fornøyd jeg også :)

Skrevet

Vi har en TFK joggster twist som venter på poden... Gleder meg!!

Skrevet

Emmaljunga mondial duo. Kjøpte den i Sverige og sparte noen lapper..

Skrevet

Brio Happy her også - står klar under trappa;)

Skrevet

Her står det en X-lander XA og venter... og venter... og venter ;-)

Skrevet

easywalker qtro. gleder meg masse til å ta den i bruk!!! har nok en storjobb med å få av kiloene etter fødselen, så den skal brukes flittig :)

Skrevet

Emmaljunga Edge Duo her :)

Skrevet

Av utseende liker jeg mer klassisk "look", derimot ble det tfk joggster twist(bestilt fra tyskland) av mange praktiske årsaker :))

Skrevet

TFK Twinner Twist Duo =) Søskenvogn.. Gleder meg sykt til å ta den i bruk!!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...