Gå til innhold

Noen som vil se på meg?kan se tilbake.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det gjør du. Du får ei jente i 2013. ;) Har lyst til å si i begynnelsen av 2013. :) Og jeg tror faktisk også at du får enda et barn etter det, men det blir noen år til. 2016-2017: :) Også ei jente. :)

Ser du noe på barnefronten her. Har så vidt begynt å prate om nr 3..

Født: 24.01.85.

hei,

jeg har sagt d før og sier det igjen....jeg tror du får ei jente til ;))) jeg tror hun kommer i 2014...i begynnelsen av året....

jeg lurer på om du ser noe på den nye sjefen min og en ny leder til på huset, om d er noen jeg kjenner fra før, mann/kvinne osv...er veldig spent på hvem d er som er der når jeg kommer tilbake, og om du ser noe annet på jobbfronten...

f.13.04.83...

klem;)

Beklager,men er her nå.Har vært syk og en liten syk gutt i tillegg det tar på.Men er litt bedre nå.

Bellasnella.

Blir spennede og se da. 2013 er jo ikke lenge til,har en gutt på snart 7 mnd.

Får opp at du får en gutt,blir gravid mot våren 2012

Annonse

til startosen er mamma

Får opp at det er ei kvinne du kjenner fra før,Får opp at du kommer til og trives mye mere i jobben din når denne kvinner tar over styringen på en måte.

Måtte stikke innom en kjapp tur for jeg tenkte på deg sånn i går!!

Jeg tror jenta kommer i vår jeg, har vel sagt det før også for jeg tviiiiiiler på at du venter flere år med neste mann for du er allerede babysyk føler jeg og klar for neste og ha 2 tette ;-) Tenkte egentlig å spørre deg i går om det var noen mulighet for at du var det nå, så intenst tenkte jeg på deg ;-))

Hva med meg, får jeg positiv test denne pp? :-)

Ha en fin dag i det gufne høstværet vi har :-)

Klem

Annonse

til deg athina`s verden

Tror nok ikke jeg blir gravid med det første nei.Jeg har to tette gutter og det var ikke planlagt.Og jeg sier jeg skjønner ikke hvorfor folk planlegger to tette,det er mye arbeid.Hadde ikke valgt det jeg nei...men no dukket 2 mann bare på døren her så da er han veldkommen.

Får ikke opp noe på deg her enda nei,ikke får uti mars mnd.Prøver du og slappe av føler meg men samtidlig her du denne tanke i bakhodet ditt.

Nåå jeg tror nok ikke det blir 2013-14 før du sitter med mage igjen nei, men vi får nå se ;-)

Men GURIMALLA da, det er jo kjempelenge til, og jeg håper inderlig du tar feil, sånn skikkelig feil, så den må motbevises altså hehe

Takk for at du så på meg vennen :-)

Klem

til adine ruger på 2 gullegg

Skjønner ikke alle får opp jente her på meg,men siden jeg har 3 gutter fra før er det vel lite sannsynlig at ei jente kommer.Tror nok selv at det kommer en gutt til.Men takker.

Føler faktisk at du er gravid nå altså.Lenge til du kan teste?

men genetikken handler om hvilken arv som treffer som avgjør kjønn, haarfarge, øyenfarge osv... saa det er jo mulig at dere faar ei jente paa 4 forsøk... selv om dere har 3 gutter fra før ;)

jeg sskal ta blodprøve 7.november.. men regner ikke med svar før rundt 9. november... men jeg har hatt skikkelig lyst paa pølser ;) det hadde jeg sist jeg var gravid og ;) hehe.. og saa er jeg kvalm i dag.. men det kan jo ogsaa vaere forventninger eller hormonene.. saa tør ikke haape før jeg ser testen lyser GRAVID mot meg... fikk faktisk skikkelig sug i gaen naar jeg skrev GRAVID :) hehe.. haaper det skjer naa!

sist forsøk sa du at du trodde det kom til aa klaffe paa neste forsøk (les. dette forsøket)

faar du inn kjønn og eller ;) hvis du trenger fødselsdato, saa er den 03.11.83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...