havrebodl Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 IKM i dag, muligens over.. Det jeg lurer på er: Tok en test i dag og den var negativ, ingen tvil om det! Det at jeg testet midt på dagen, med tanke på at jeg bl.a har drukket og spist mye i forkant, kan det ha påvirket testresultatet? (-selv om det står at testen kan tas når som helst på IKM-dagen..) Har kun èn test igjen, og er det vits å ta den med morgenurinen i morgen? Eller bør jeg vente?
Tessy Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg syns du bør ha is i magen og vente hvertfall en dag til...men er jo veldig vanskelig da!! lykke til i allefall, så lenge tr ikke har kommet så er det håp..leste her inne i stad at det var ei som ikke hadde fått positiv test frø 20 dager etter IKM!
havrebodl Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2011 Hm.. Skal faktisk vente til torsdag.. ! Skal, Skal klare det"!! Takk for svar:)
Tessy Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Da er du flink da=) lykke til...det er jo helt grusomt å vente sånn da!
havrebodl Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2011 Tusen takk for det:) Ja, det er grusomt:/ Har prøvd veldig lenge nå, så håper ikke tanta kommer........ Hvordan går det med deg da forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå