Gå til innhold

noen andre i uke13 som kjenner liv,det gjør nemlig ikke jeg... kanskje litt tidlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner at det er noe der, men tror ikke det er spark. Mulig det kan være kynnere også.. Jeg er 13+0 i dag :)

Forrige gang kjente jeg ingenting før i uke 22, men da hadde jeg morkaka foran på magen.

hmmm er 12+3 i dag så har jo kjent noe tror e da,.. ikke spark men ett eller anna.. har tenkt det bare e luft i magen men vanskelig å si. har bakovervent livmor så er kanskje derfor ikke det e så lett å kjenne.....

Du er nok litt utålmodig. Det er ikke vanlig å kjenne liv sååå tidlig;) Ungen er jo så liten fortsatt. Men hvis man analyserer alt man kjenner så tror jeg man kan innbille seg at det er babyen man kjenner. Men jeg VET jo ikke. Det er bare noe jeg tror.

Selv er jeg andregangs. Kjente liv etter 16 uker + noen dager. Kan jo hende jeg har kjent før, men kan ikke si det sikkert at det faktisk var det jeg kjente.

Jeg er 14+2 i dag. Jeg kjenner ingenting. Ikke det at jeg kjenner etter heller, for jeg mente dette ikke var vanlig før uke 18 tidligst? Er i alle fall det jeg har lest....

er i uke 13 (bim uke 14) og jeg synes at jeg kjenner liv... men bare hvis jeg sitter veldig framoverbøyd slik at det blir "trangt" for magen. Kjente det tidlig forrige gang også. Første gang derimot kjente jeg ingenting før etter ordinær ultralyd! Morkaka ligger foran for 3. gang...så det er likt i alle svangerskapa...

Annonse

13 uker er ifølge jordmor veeeeldig usannsynelig., det skulle da kunne være tarmene som driver med noe luft styr,. de blir jo presset opp før de blir presset til siden. jeg merket liv første gang rundt uke 20 og hver dag etter uke 24

Jeg er 20+0 og først i natt kjente jeg liv. Det kjentes ut som om vesla hadde hikke...

Jeg er 3. gangs, og kjente liv med nr 1 i uke 17, nr 2 i uke 15...

Har morkaken i front som legger en demper på sparkene...

23:29 .......du ... når du er 10 uker så er ungen 8 og ikke blitt et foster engang. det er bare enda mer urealistisk enn 13 uker. halo, det går på psyken og at man ønsker å kjenne men det dere kjenner er tarmene deres som bearbeider dagens middag...

godt mulig din jordmor mener det er usannsynlig, men min gynekolog var ikke uenig i at dette var mulig. Det er ikke full fart dagen lang, men av og til en sjelden gang når jeg sitter kommer den små dunk som ikke er luft... 3. gang jeg er gravid, så jeg vet litt hvordan spark kjennes ut.

Jeg kjente liv i slutten av uke 13 med nummer 1 og det samme denne gangen :) har hatt myye magetrøbbel opp gjennom åradå vet utmerket godt hvordan det kjennes ut når det bare er tarmene som jobber :) så var ikke en gang i tvil om at det vAr babyen :) jeg har bakenforliggende morkake, så den pusher babyen litt frem, og gjør det mulig å kjenne spark./bevegelser tidligere enn ellers...

Jeg kjente liv i slutten av uke 13 med nummer 1 og det samme denne gangen :) har hatt myye magetrøbbel opp gjennom åradå vet utmerket godt hvordan det kjennes ut når det bare er tarmene som jobber :) så var ikke en gang i tvil om at det vAr babyen :) jeg har bakenforliggende morkake, så den pusher babyen litt frem, og gjør det mulig å kjenne spark./bevegelser tidligere enn ellers...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...