Zeke Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Var på UL som sakt i dag, da så han ingenting, kunne være veldig tidlig i svangerskapet eller en veldig forsein mens. Har tatt fire sterke tester hjemme, en svak hos Jordmora og en veldig svak hos legen på sykehuset.men den siste testen jeg tok hjemme i dag tok jeg i kveld den er jo kjempe sterk. Den i går stod det GRAVID på? Men er kvalm ingen mens så hva er det da??? Blir gal av og vente slik.
Chrissymamma Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Oi dette var ikke kjekt :-). Håper på det beste for deg og dine. Krysser fingrene og lykke til.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Hmm.. Men hvor langt er du på vei da om du regner fra sist mens? Kan jo faktisk være at det er for tidlig til å se noe på UL. Krysser fingre for at det er det som skjer
Trilletrill Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Huff dette var ikke koselig i det hele tatt! Litt rart at du har så mange positive tester også skal det ikke være noe der... Kan absolutt skje at ul var for tidlig!
Zeke Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2011 Er mlm 4-5 uker tenker jeg, hadde mensen 23 sept. men hadde bare 2 dager mensen i aug. så det vard erfor jeg trudde det at jeg kanskje litt lengre på vei, men da håper jeg at jeg er bare for kort på vei til at det synes. Skal tilbake til Tirsdagen, håper det er noe der da:/
Snart mamma til 2 <3 Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Det samme skjedde meg i forje svangerskap. Jeg trodde jeg var en 7 uker på vei, å fikk komme inn i UL, men der fant de ingen ting. Så legen sa (selv om jeg hadde 10 positive tester) at enten var jeg ikke gravid, eller så hadde jeg tadd SA. Han ba meg om å at en ny test om 7 UKER! å om den va positiv kunne jeg få komme tilbake. 5/6 uker senere var jeg i UL på et annet sykehus, å da var det et lite nurk der på 10 uker, som lå å sprellet med hender og føtter Så håpet er ikke ute enda. Du er nokk bare litt tili på vei enda Krysser hender og føtter for deg )
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Om du da er mellom 4-5 uker på vei så er det helt vanlig at man ikke kan se noe på ultralyd Det er jo såvidt begynt å bli noe der inni. Så lenge testene er positive, og du ikke blør så er nok alt helt fint
Zeke Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2011 Blør ikke enda så håpet er der Skal til legen på torsdag, må ta ny test der sa legen. Takk for trøst
mai2012! Skrevet 26. oktober 2011 #10 Skrevet 26. oktober 2011 Var til UL i uke 4 med min i magen pga blødninger. Da sa legen at han ikke kunne se noe, men det var tidlig og han kunne ikke si sikkert om det var SA eller ok. Fikk komme tilbake etter 2,5 uker, og der var det et lite nurk. Så sannsynligvis var det for tidlig å se noe.
Zeke Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 26. oktober 2011 Takk , håper det, tok en slik test Ang uker og da stod det gravid, 2-3 uker , altså 4 til 5 uker og det stemmer da. Så håper den slår ut posetiv på urinprøva hos legen i morgo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå