Gå til innhold

Så lenge man har kjennt et lite dult eller to så er alt i orden? eller skal man kjenne ivrige spark/dytt ofte i løpet av dagen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var inn på føden for mulig vannavgang i går, noe som viste seg og ikke være fostervann. men i dag er gutten så rolig. jeg har kjennt dytt en gang i dag og det var i halv 4 tida når jeg henta ungene i bhg. har spist sjokolade, drukket brus og spist isbiter, men fortsatt ikke noe. spørsmålet er om man skal kjenne mye bevegelse, eller er det lille jeg har kjennt bekreftelse nok? føler jeg virker hysterisk om jeg ringer føden igjen i dag, og så skal jeg inn igjen på ny kontroll i morgen pga det med vannet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så lett det der med liv i magen. Jordmor sa til meg at jeg bør sammenlikne med hvordan det er vanligvis. Nå er min baby absolutt mest aktiv på kvelden, så jeg synes det er lettest å vurdere da. Men avviker det mye fra hvordan det normalt er så går det jo an å ta en telefon å spørre? Det synes jeg ikke er hysterisk i det hele tatt.

Håper gutten din blir skikkelig sprellemann i kveld så du får "slappet av" ;-)

Skrevet

Det kommer jo litt ann på hva som er normalt aktivitetsnivå. Med min første kjente jeg veldig lite liv, og noen dult i løpet av dagen var alt jeg fikk. Var utrolig vanskelig å vudere da kanjeg huske, og jeg bekymret meg mye. Denne gangen er det mye liv, og mye lettere å vurdere.Er du usikker så ta en telefon, ingen på føden kom ikke har opplevd en hysterisk mor før:)

Skrevet

Ja, kjenner ikke mye til han enda heller. men avventer 1 times tid til for å se før jeg ringer. skal inn i morgen tidlig også.

Skrevet

Her er det lite liv nå i forhold til det det har vært, kjenner ikke tydelige dult/spark i det hele tatt lenger, men kjenner bevegelse stort sett etter at jeg har lagt meg, så jeg antar det har blitt lite plass der inne nå...

Skrevet

Man skal visstnok ikke kjenne mindre liv mot slutten, men annerledes liv. Hvertfall det jeg har fått beskjed om. Kjenner jo nesten aldri spark lenger, men er man vant til å kjenne romstering til visse tider og de uteblir vlle jeg ringt føden og hvertfall snakket med de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...