☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Sliter sånn med vond smak i munnen og mannen sier at ånden min ikke har vært den beste de siste dagene *flau* Er 6+2 og har en rar smak i munnen, kan ikke helt si hva det smaker men innimellom kommer en metallsmak men ellers er det en syrlig smak i munnen, blir ikke bedre selv om jeg pusser tennene og vil ikke spise for mye av frisk og annen tyggis da det er en del aspartam i det.. Noen som har noen andre tips eller som opplever det samme? I tilegg så syns jeg alltid at det lukter hasj når jeg steker kjøtt, pappaen min har vært på besøk her noen dager og så veldig rart på meg når jeg kom inn på kjøkkenet når han laget mat og sa at det lukter hasj her (nei jeg driver ikke på med noen sånt men vet hvordan det lukter)
muffinsdronningen Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 hadde det også, for meg hjalp det å unngå søtt. nå er det tilbake til normalen igjen da... (13)
mamma4? Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 En får ofte sånne rare ting som gravid. Sinktilskudd kan hjelpe, dersom det er pga sinkmangel.
mammapusen Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg er så tørr i munnen for tida, er 8+3. Og da føler jeg også at lukta ikke er helt bra. Håper det går over snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå