Gå til innhold

Magen er vond :S

Lilletrille91+ønske om søsken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, er det helt normalt?

Magen min er skikkelig øm eller hva jeg skal si. Når jeg var hos jordmor sist torsdag hadde det gått på mer. Gjorde rett og slett grisevondt når ho klemte forsiktig på magen for å kjenne hvordan han lå. Det har ikke blitt direkte bedre og gjør også vondt hele tiden vil jeg vel si. men værst når han sparker veldig inne der. Trodde ikke magen skulle være vond å ta på men :/ hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, det er ømt, sprengt og vondt over hele magen..37 uker.

Skrevet

det er vondt å være gravid! ;)

det er også vanlig at magen blir veldig vond, har hatt det i begge mine svangerskap, en ubeskrivelig smerte egentlig, en skarp smerte som sitter nede i magen på sidene og en verkende dump smerte i øverste delen av magen.. og vonde pungt på innsiden der babyen sparker ofte.. var på ul for å sjekke det ut da jeg gikk med første, men de fant ikke noe synlig grunn og lille kom til termin og smertene var borte noen dager etter fødsel..

det gjør ekstra vondt å trykke på magen, spesiellt dersom jeg trykker på et "tom-rom" og ikke rett på babyen.. kan trykke på rumpa og ryggen til babyen uten at det gjør veldig vondt, mend erosm jeg trykker der det er mykt stråler det smerter ut fra skambenet og oppover magen.. tror det er muskulært eller at det er livmoren som begynder å bli sliten og tynn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...