MineNydeligeBarn Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Ser ut som jeg holder på med min 2. SA. Synes det er så rart, føler det er så mange som mister (iallefall når en leser her inne). Har hatt litt lys rosa på papiret når jeg tørker meg i dag og går, og det var slik jeg begynte sist jeg hadde SA. Er ca 7 uker nå, og skulle vel hatt el tror jeg om jeg ikke hadde vært gravid. Fremdeles veldig ømme pupper og kvalm.... Så håper så inderlig at det går godt!
hejdi Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Huff, så trist.. Håper virkelig ikke det er tilfelle for deg. Jeg blødde i uke 7-8 med førstemann. Hadde panikk og måtte vente helt til uke 12 med ul... De ukene var LANGE. Men alt var i skjønneste orden. Skjønner godt du blir urolig, spesielt da du har opplevd en SA før. Krysser fingrene for deg og ønsker deg alt godt <3 Jeg synes også det er skremmende mange som mister.. Hadde ikke det intrykket før jeg begynte å lese her inne:?
lol:-) Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Det er jo derfor man blir frarådet av å henge her inne. Klart dere biter dere merke i alle som mister. For hver gang dere leser om noen som har mistet, blir man litt mer redd. Selv har jeg aldri mistet:) Ikke bruk tiden til å bekymre dere (dere som ikke har noen tegn til at noe er galt), du som har en blødning skjønner jeg jo at blir bekymret, men husk at det er mange som opplever blødninger:) Lykke til:)
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Ta min historie.... jeg har blødd MASSE i over en uke + at jeg har hatt ganke sterke mensmerter.. Vi snakker ikke om en liten blødning men en hel uke med store friske blødninger. Var på ultralyd i dag og i magen ligger en liten en med et bankende hjerte Så blødninger trenger ikke å bety slutten. Ønsker deg masse lykke til!
MineNydeligeBarn Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2011 Takk takk:) håper virkelig jeg kan bli en av dem som kan trøste andre som opplever dette, med å si at det kan gå bra selv om vi ser litt blod på papiret:) Har jo ikke frisk blod, og ikke hver gang jeg er på do. Krysser fingrene og håper:)
mai2012! Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Er i uke 11 og har blødd av og på siden uke 3 og hatt mensmurringer. Alt fra MASSE friskt rødt blod til rosa på papiret. Har vært på 3 ul, og babyen har det fortsatt bra. Følges veldig bra opp av gynekologen og legen min.
MineNydeligeBarn Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2011 I morgen blir det ul på meg. Nervøs for hva vi kommer til og se. Jeg er 7+2 tror jeg, så viss det er noe der, så ser jeg iallefall et bankende hjerte. Blør ikke mye, men enda mer menssmerter.... Håper så inderlig at jeg er en av de heldige....
fani Skrevet 27. oktober 2011 #8 Skrevet 27. oktober 2011 Ønsker deg lykke til med ul i morgen, og krysser fingrene for dere :-)
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 27. oktober 2011 #9 Skrevet 27. oktober 2011 Lykke til på ul i morgen:) Jeg har blødd siden uke 7, ikke hver dag og varierende mengde, jeg er nå i uke 18+6 og alt ser bra ut:) Krysser fingrene for deg:)
MineNydeligeBarn Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 28. oktober 2011 Da var ul overstått for denne omgang, skal tilbake om 1 uke. Kunne se en fin sekk inni der, men ingenting inni, så de tror jeg kan være 1 uke kortere enn tenkt. Jeg tror det værste, så får jeg heller bli veldig glad neste fredag om der er noe inni der. Blør fremdeles og menssmerter, men ikke mørkt blod og klumper som sist jeg hadde SA (sorry detaljene).... Han sa at vanligvis var denne "sekken" ikke rund og fin men heller oval når det var SA, det var ikke min (enda), så dette blir en lang uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå