Junior84 Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Fant akkurat ut at han veier nesten 10 kg. Han er god og rundt da...men ganske lang også, han blir nok ikke den minste, nei. Han drikker ca en liter melk i døgnet
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 O´boy, det var gutten sin det ) Godt han har det bra. Her er det litt omvendt. Han er 9 mnd og veier 8,2 kg. Litt i minste laget, men greier ikke stappe i ham mer mat enn det han får nå. Regner med at det jevner seg ut etterhvert.
Junior84 Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2011 Hehe, ja er nok ikke noe å bekymre seg for enda hvertfall, de styrer det nok endel selv, så lenge de er friske og raske, det er det viktigste:-)
Flaggermusa Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Hehe, det var en godrund baby ja Min er straks 10 mnd og han enda ikke passert 10 kg Det retter seg nok etterhvert skal du se Så fort de bli mer mobile og kommer seg rund på egenhånd så retter det seg nok bra. De må jo få mat når de er sultne, og det styrer de bra selv Bedre at de er godrunde enn altfor tynne synes jeg.
mor til en stor og liten Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Åh, du har en skikkelig godklump! Jeg prøver å presse lillegutt på 9,5 mnd til å spise mer, men er ikke lett. Jeg synes det er bedre at de er store i tillfelle de blir syke, slik at de har noe å gå på. Min er knøttliten, bare 69 cm og 7,9 kg. Mesteparten av klærne er 68 enda. Voks gutt, voks!
Maibaby:) Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Hehe endelig noen som er større en min;p han er 4 mnd og er ca 9,5 kg! men godt å ha litt å gå på!! Di springer det nok av seg etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå