tromsøjenta Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Heia dere! Jeg var en del her inne fram til for ca to år siden. Ble da gravid på 7. forsøk. Hadde tre offentlige her i Tromsø, tre private i Uppsala og det siste forsøket var i København (CFC). Er så heldig å nå ha en herlig gutt på nesten 17 mnd:-) Vi er nå klare til å gå i gang med søskenforsøk, men er usikker på om vi skal prøve å få nye offentlige forsøk her eller om vi skal prøve ved CFC med en gang. Det vil jo bli betydelig billigere her hjemme og vi slipper å være så mye borte fra gutten vår, ordne med barnevakt o.l. Samtidig er det dumt å kaste bort tid, tårer og alt som hører med hvis det de gjorde ved CFC var avgjørende. Jeg vil jo også utsette kroppen min for minst mulig kunstige hormoner... Det de gjorde annerledes i København kontra tidligere forsøk, var at jeg hadde kort regime og de gjorde hatching. Kort regime kan jeg få her, men ikke hatching. Ikke lett å bestemme seg. Vet jo at det kanskje ikke finnes noen fasit, men hvis noen har noen tanker blir jeg veldig glad:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå