mammantilguttensin Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg vil bare legge inn et lite motivasjonsinnlegg til dere helt ferske mødre som kanskje synes tilværelsen er kaotisk: Det er bare SÅ fantastisk å ha en liten en på tre måneder! Det tok litt tid, men nå føler jeg at det er jeg som kan min lille best. Jeg forstår hva han "sier" og vet som regel hvordan dagene og nettene vil se ut. Altså laaangt mer forutsigbart enn den første tiden. Å trille, amme eller reise er heller ikke noe problem, og det er bare så vidt jeg husker hvor utfordrende det var å amme offentlig i starten. Det er dessuten utrolig herlig at han er blitt så våken. Han smiler, ler og "prater" i vei. Og når vi ammer stryker han meg forsiktig på hånden og koseprater. Jeg skulle gjerne visst dette da jeg var "litt" overveldet av min nye livsoppgave de første ukene Så slapp av (du trenger ikke være verdensmester med en gang), nyt den lille bylten når du greier det og husk: det blir bare bedre og bedre!
Tired mama Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg teller dager! :-) Bare 19 dager til min lille er tre mnd. Innbiller meg at alt blir lettere da. :-)
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Her hjalp det ingenting at Muffin ble 3 mnd, men det hjalp mye da han ble litt over 6 mnd og begynte å sove mer, bevege seg mer osv
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Etter noen år med småtroll i hus har jeg fått erfare at hver alder har sin sjarm, men også sine nye utfordringer! Det meste går litt i faser når man har småttiser i hus, både med nattesøvn og humør og aktivisering på dagtid, så det gjelder vel å leve i nuet og ta vare på alle de små øyeblikkene i hverdagen! For en ting er ihvertfall helt sikkert, og det er at tiden mens de er små går fort, nesten litt FOR fort hehe;)
lille frø, mor til to Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg må underskrive på innlegget til Lykkeli. Hver tid har sin sjarm. Jeg synes de første ukene er de enkleste. Da sover den lille for det meste. Etterhvert er det mere våketid og da krever det mer av mor. Jeg har ei på 1,5 år og med henne går det nå i hundre. Men det er utrolig koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå