May the force be with you Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Idag har vi vært på 6 mnd. kontroll og lillegull var hele 9550 gr. og 72,5 cm. Ikke verst:) Legen syntes han var tidlig ute med den motoriske utviklinga, da han allerede så vidt har begynt å krabbe, og han drar seg fremover og snur seg som bare det:) Stolt mor! Så måtte bare spre det til omverdenen:) Hvordan går det med deres ca.6 mnd. gamle babyer da?
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Lucas er så flink altså! Han snudde seg jo allerede rundt når han var noen få uker gammel, så han har hele tida vært tidlig ute syns jeg Og så så laang og stor gutt, du har supermorsmelk altså ;D Her har Muffin blitt mye bedre etter at han ble 6 1/2 mnd, nå sover han opp mot 10-11 timer på nettene inkl 1, max 2 matinger <3 Har lært seg å rulle fra rygg til mage, men skjønner ikke hvordan han skal komme seg fra mage over på ryggen igjen altså, det er vanskelige saker Vi får komme innom dere en tur snart, så kan Lucas holde krabbekurs <3 hihi
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Muffin var 71 cm og 9770 gram på 6 mnd kontroll forresten Så litt kortere og breiere enn Lucas fremdeles, hehe
May the force be with you Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2011 Hihi, ja dere får komme innom å bli kurset på krabbing;) Vi venter fortsatt på at hunden vår skal føde, men vist hun hadde gjort det idag, så hadde det vært koslig med besøk litt senere i uka:):) Muffin er fortsatt litt tyngre enn Lucas ja, men Lucas har fått noen skikkelig gode lår nå Ikke lang og tynn lengere:) Var nesten litt bekymret for at de på helsestasjonen skulle kommentere det som negativt...
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg kommenterer størrelsen på Muffin omtrent før vi går inn døra hver gang vi er på kontroll, slik at de vet at jeg vet. Da beroliger de meg hver gang med at "dette krabber/løper han av seg etterhvert, ikke vær bekymret i det hele tatt du" Men nå har jo vi hatt mye problemer med Muffin, så trure de skjønne rat de ikke kan pålegge meg dårlig samvittighet for tyngden hans i tillegg til alt annet vi sliter/har slitt med, hehe Blir kos å se valper <3
May the force be with you Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2011 Ja, det blir noe annet med lille Muffin:) Lucas har jo vært en engel fra dag 1, sovet hele netter og er blid og fornøyd uansett om vi plasserer han i lekegrinda eller går og bærer han:) Vi har hatt det veldig enkelt her:) Jeg fant årsaken til noen våkennetter her en dag da, han hadde jo fått 2 nye tenner oppe!! Ikke rart at gutten våknet i perioder og var litt småsur på dagtid!! 4 tenner på kort tid, det er ikke bare bare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå