Puppen og lillemor Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg ser at veldig mange av dere sier at man bør kutte ut melk til ettåringer.. Snuppa mi får fortsatt en liten flaske om kvelden og en liten med en gang hun står opp.. Er det ingen andre som gjør dette til ettåringene sine??
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Spørs vel hva du mener med melk det? MME kan man jo godt kutte ut når de bikker 1 år, mens kumelk trenger de jo fortsatt! Her får loppa en flaske vanlig melk etter dagblunden sin, i tillegg til melk i tutekoppen når hun spiser brød.
Puppen og lillemor Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2011 jo, det er kumelk hun får i flaska si men får inntrykk av her inne at ingen gir melk (kumelk) på flaske morgen og/eller kveld når de har blitt ett..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Joda, det er det nok mange som gjør=) Jeg gjorde det ihvertfall lenge med eldstejenta mi, fordi hun koste seg sånn m flaska og det ga henne viktig næring og væske (småspist liten frøken). Sålenge man gir flasken til bestemte tider, f.eks rett før legging, og pusser tennene etterpå så er det jo ingenting i veien for det? Det som er uheldig er vel om barna får sitte med en melkeflaske i munnen "hele dagen lang", fordi det kan være skadelig for tennene...
*LillaMeg* Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 har kanskje noe med tannpussen å gjøre? Eller at man er lei flasker? Jeg gir fortsatt koseflasker med melk om morran og kvelden. Før tannpussen, funker fint det.. Han er ikke avhenging av den flaska, men det jo kos.. Da ligger han i armene mine i sofaen, under dyna.. og han er 17mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå