Skrømti Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 .. og om noen dager er jeg den stolte eiger av en Meduca bæresele. Det er så mye å velge mellom at til slutt "valgte jeg bare noe". Men ser at det er et populært produkt, så jeg blir nok fornøyd. Hadde vel egentlig tenkt litt på å kjøpe Mei tei ( eller hvordan det skrives), men de var utsolgt for alt! Er det noen av dere som har erfaring med Meduca?
tertilus Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har manduca bæresele fra Lotusbarna etter førstemann (sikker på at det ikke er det du mener?). Både jeg og mannen har vært meget fornøyd med den. Ergonomisk riktig uten masse knyttinger (ligner i grunn en del på Babybjørn).
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Manduca er en knallgod sele til de litt større babyene, fra ca 4-5 mnds alder! Fra nyfødt synes jeg at sjal er bedre, og hvis du ikke orker knyting og styr med lange reimer er Close baby carrier (caboo) kjempebra! Det er ferdigknyttet, og strammes enkelt ved hjelp av to ringer. Se mer her f.eks; http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=332
LeMaRa Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Tror du kommer til å bli veldig fornøyd!!! =) Jeg har en manduca og er fornøyd! God å bære med! Og snill mot ryggen (i motsetning til Baby Björn for den ble jeg sykt sliten i ryggen av...). Kommer nok til å veksle litt mellom Manduca og bæresjal første ukene/mnd. Fornøyd med bæresjal også, men hender det ikke er like artig med all knytinga...
Gullimagen (og en på fanget) Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Ville ikke brukt den på nyfødt, men fra 5 mnd alder er den helt super!! MeiTai er bra fra ca en mnd alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå