A_K Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Hva kan jeg gi og hva bør jeg ikke gi henne? Diaré på 3 dagen her... Ringte helsestasjonen, men som vanlig er det lite hjelp å få der! Kanskje dere har noen gode kjerringråd?
Maitrollet Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Blåbær skal visst hjelpe på diarè, i tillegg til risgrøt og banan. Ikke gi svisker, aprikos, pære, eple eller andre ting med mye fiber. Viktig å få i seg nok væske både ved løs og hard mage. Selvfølgelig ikke gi malt...
Billie Jean Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Du kan prøve å gi henne litt loff:) Og masse vann selvfølgelig. Rart helsestasjonen ikke vil være behjelpelig med råd...
Flaggermusa Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Gi sånn blåbær på glass som småfolk har Og små biter med pølsebrød om du får i henne det. Av en eller annen merkelig grunn hjelper pølsebrød
mammantilguttensin Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Ring en annen helsestasjon. De skal absolutt kunne svare på slike spørsmål, så hvis din helsestasjon ikke har svaret ville jeg ringt til en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå