Gå til innhold

noen fra nord-trøndelag her?

~Bella 2 søte små og en spire~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fra Nord-trøndelag selv, og kunne tenke meg å komme i kontakt med andre her fra om det er noen :)Litt om meg selv, er 3 gangs fødende, er 29 år, og har termin ca. 18 april :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Da er vi vist ganske like... hehe.. Bor i NT, er 29 år og har termin ca.17 april. Er andregangsgravid, men har ingen barn....

Skrevet

Førstegangs 26 år, stjørdal. Termin ca 20 april. Spennende! :)

Skrevet

anonym: Hehe, ja, da var vi ganske like :-P hvor i NT er du fra da? Om du vil kan du jo skrive PM til meg :)

Linerlen: Ja, det blir spennende det da :) Blir vel en litt annen hverdag når den lille kommer enn den du er vant til da skjønner jeg ;) Om du vil kan du også skrive PM til meg :)

Alltid gøy å bli kjent med andre.. hvertfall som skal ha barn rundt samme tid som meg :-)

Skrevet

Om dere ikke skjønnte det, så har jeg altså skiftet nick fra bella jente 08 og gutt 11 til det nicket jeg har nå ;)

Skrevet

Hei, hei! Ja, æ e fra Nord-Trøndelag. E 26 år å førstegangsgravid. Termin e 25 april.

Skrevet

Sammy: er fra Levanger jeg også ;)

Er noen intr i å prøve på bim treff da? koselig å bli kjent med andre som skal ha barn rundt samme tida :)

Skrevet

3 gangs gravid hær :) Termin 23 April :)

• 2 uker senere...
Skrevet

20 år. fjerdegangsgravid men har bare et barn. Termin 16. April :) Kommer i fra Nærøy..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...