Mrs Mon-e Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Så da leste jeg blogger. Føler jeg driver med selvpining når jeg kom på en blogg jeg leste for en stund siden, Martine- livet som medisinstudenter, hun var gravid og mistet engelen sin bare 4 uker før termin. Så da ligger jeg her med en våt hodepute og angst for at dette kan skje meg. Jeg får prøve å tenke positivt selv om det ikke er så lett etter å ha lest om alt det vonde
VenterPåNoeGodt Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Får ikke sove her heller... Og kjenner det er lettere for negative tanker å få fotfeste på nattestid enn på dagtid, så slike blogger/ emner holder jeg meg langt unna.... Kan anbefale King.com dersom du trenger tidsfordriv... Der spiller jeg Scrabble og andre ordspill som bare det, lett å bli hekta:-) Der er mange andre spill også, noe for enhver smak. 6 dager til termin, kjenner jeg er noe utålmodig nå... Lykke til:-)
førstogsist Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg får ofte ikke sove jeg heller. Ligger gjerne våken mellom 03.00 og 05.00. Jeg skyver alle vonde tanker bort. Jeg bryr meg lite om andres historier. Dette er mitt svangerskap, og det blir min fødsel. Selvfølgelig går alt bra. Hvorfor skulle det ikke det? Jeg leser aviser på iPhonen min, men takker for tipset om King.com Lykke til, og slutt og les om andres vonde opplevelser. Det kommer absolutt ingen ting godt ut av det.
Mrs Mon-e Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg ble veldig dårlig etter sist fødsel og er egentlig heldig som lever, så da er det kanskje ikke så rart jeg ligger våken og tenker. Sånn er det faktisk for noen av oss, og da hjelper nettaviser lite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå