Gå til innhold

Spennende altså....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner ikke med at jeg er gravid, men..... har vært uforsiktig! Og jeg har IKM i dag. 15-16 dager siden EL. Ingen spotting som jeg pleier før tanta.... Men utover dagen i dag ble jeg småuggen, hodepine, stikker i eggstokker (gjort i noen dager), murrer i ryggen, puppene er tyngre, hodepine.... varm og kald om hverandre..... Kjennes som heftig PMS... men noe som ikke stemmer i forhold til tante rød. For å si det sånn så har jeg ikke noe i mot tanken på min kjære ;-) Noe som vanligvis er det siste jeg tenker på når jeg venter tante rød.

Tar test i morgen!

Men kan graviditetssymptomer komme nesten "som kastet på en"? Tok test for 4-5 dager siden, den var negativ! Litt tidlig da... men var RFSU som en kan teste med tidlig.

Hva stemmer du på?

A) Forsinket mens og heftig PMS?

B) Eller svangerskapssymptomer som kikker inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarte ikke vente... Testet nå.....

Heller mot A....

Skrevet

...Og jeg som skal til tannlegen i morgen. Kan jeg være ganske sikker på at røntgen er ok for meg? IKM for to dager siden, to negative tester i går, spotting som kom og gikk i dag....

??

Skrevet

Det var jo kjedelig at du har beg å spotte da. Du får vel avgjøre selv om du vil ta rtg...kan jo se ann om mensen kommer ila natten/kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...