Fgf februar 12 Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg kommer ikke inn på terminklubbene, er det andre som har det problemet eller som har noen tips til meg?
MammaMø med to små Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Det er flere som har slitt med dette i dag. Det er gitt beskjed til Elin i redaksjonen (eller hva det heter her inne)... :-) Satser på at problemet er i orden snart:)
Trebarnsmamma30 Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg hadde tenkt å skrive et lignende innlegg, har akkurat samme problemet. Har ikke kommet inn på 3-4 dager..irriterende.
greenypie Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 kom meg heller ikke inn, meen så fant jeg utav en ting. det var altså hvis jeg gikk inn på ett av mine tidligere innlegg for så å trykke øverst der det står klubbnavnet kom jeg meg inn.. hvis dere forstod hva jeg mente? hihi:)
lisletitta Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Reis inn på historikken på Pc'en (ctrl+shift+H) skriv inn i søkefeltet den månedsklubben du er med i, fks er du med i aprilklubben skriver du inn "april" så kommer det opp alternativer
Tess30 Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 gå til din side, deetter mine tidligere innlegg. da kommer man inn:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå