Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære Bella Snella sender deg også de samme spørsmålene som jeg gjorde til magica .Har fått inntrykk at dere er veldig flinke og jeg håper du har mulighet til å spå meg. Det betyr utrolig mye for oss.

Vi sliter veldig økonomisk, har gått på en diger smell etter tvangssalg av gården som vi tok over etter mormor. Kommer det til å ordne seg snart, får vi lån i banken til å ordne opp i all gjelden vår. Når kan vi kjøpe vår egen lelighet igjen og slippe å leie.

Vi har tre kjempe fine gutter, Jeg har veldig lyst på et barn til og lurer på om vi kommer til å få fler og om det blir en liten jente som jeg drømmer om å få:). Håper på svar. . Min fødsels dato er 21.8.1974. Samboer sin dato er 1.7.1974.

Samboeren min er arbeidsledig og prøver å finne seg en ny jobb, men vet ikke helt hva han vil jobbe med. Har før jobbet som selger i dagligvare, noe han ikke trivdes med. _Ser du noe om hva han kommer til å jobbe med. Håper du vil prøve å se.

Stor klem fra meg.

Fortsetter under...

Jeg blir fryktelig stresset av å se på deg, så jeg tror nok at du er stresset med tanke på den situasjonen dere befinner dere i. Jeg blir rett og slett uvel. Jeg føler dere får hjelp til store deler av gjelden, men ikke alt. Dere må også gå inn i dere selv og se på alle muligheter for å komme dere ut av den situasjonen dere befinner dere i. Det blir ganske tøft i noen år. Her må det virkelig ryddes opp føler jeg.

Jeg får ikke opp noe kjøp av leilighet eller hus forløpig, men det kan jeg se på senere. Når det gjelder mannen din så får jeg opp flere muligheter til jobb, men at han har takket nei? kan det stemme? Jeg tror det dukker opp en ny mulighet om ganske kort tid, men det vil kreve endel egen innsats og jeg tror heller ikke det er drømmejobben sånn ved første øyekast, men at det vil gå seg til. Får opp økonomisk opptur på vårparten neste år, enten i form av en bonus eller lønnsøkning.

Når det gjelder flere barn så får jeg opp et barn til innen en to års periode. Litt usikker på kjønn men mye som tyder på jente. ;)

Hei Bella snella. tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å svare. Det var virkelig snilt av deg. Jeg skjønner godt at du blir stresset av å se på meg. For både meg og samboeren min er veldig stresset for tiden. Det er mye negativt rundt oss. Vi tenker og tenker for å prøve å finne ut løsninger. Advokaten vår hadde en løsning, vi trenger en kausjonist på et beløp for å kunne forhandel med kreditorer osv og kunne starte på nytt med et vanlig banklån. Vi sliter veldig med å få noen til å stille opp for oss. Det hadde vært så fint hvis noen ville gjøre det.

Vi har ikke mulighet til å kjøpe oss noe leilighet eller hus før det blir orden i sakene. Mannen min har blitt tilbudt noen jobber mellom nav, så det stemmer bra. Han har jobbet som selger hele livet sitt i daglivare. Dette er en jobb som han ikke trives med og som han blir uvel av. Han håper derfor på å finne seg en annen jobb, men vet ikke innenfor hvilket område. Kan du prøve å se hva han kommer til å jobbe med. Lønnsøkning høres bra ut til våren:). Så koselig at vi får et barn til og at vi kanskje får en jente neste gang:). Vi vurderer å dra til cypros å få hjelp. Men kankskje vi heller skal prøve naturlig metode:). Er kjempe glad for at du svarte, Dette betyr så mye for oss. Ha en fin dag videre. Stor klem fra meg Line.

Hei Bella snella. Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å svare. Det var virkelig snilt av deg. Jeg skjønner godt at du blir stresset av å se på meg. For både meg og samboeren min er veldig stresset for tiden. Det er mye negativt rundt oss. Vi tenker og tenker for å prøve å finne ut løsninger. Advokaten vår hadde en løsning, vi trenger en kausjonist på et beløp for å kunne forhandel med kreditorer osv og kunne starte på nytt med et vanlig banklån. Vi sliter veldig med å få noen til å stille opp for oss. Det hadde vært så fint hvis noen ville gjøre det. Tror du vi får tak i det? Vi har ikke mulighet til å kjøpe oss noe leilighet eller hus før det blir orden i sakene.

Mannen min har blitt tilbudt noen jobber mellom nav, så det stemmer bra. Han har jobbet som selger hele livet sitt i daglivare. Dette er en jobb som han ikke trives med og som han blir uvel av. Han håper derfor på å finne seg en annen jobb, men vet ikke innenfor hvilket område. Kan du prøve å se hva han kommer til å jobbe med. Lønnsøkning høres bra ut til våren:).

Så koselig at vi får et barn til og at vi kanskje får en jente neste gang:). Vi vurderer å dra til cypros å få hjelp. Da er det jo sikkert at vi får en jente. Men kankskje vi heller skal prøve naturlig metode:).

Er kjempe glad for at du svarte, Dette betyr så mye for oss i en vanskelig tid. Ha en fin dag videre. Stor klem fra meg Line.

Bare hyggelig kjære deg. :)

Jeg får opp at dere er veldig gode og snille mennesker, men har havnet i en veldig vanskelig situasjon. Jeg får opp at dette ordner seg på den ene eller andre måten, men det vil som sagt kreve mye fra dere. Får opp at dere må legge om livsstilen på en eller annen måte. Se på alle utgifter og spare der dere kan, tenke annerledes. Men dette vil gagne dere på flere måter enn bare økonomisk. Har familien hjulpet dere tidligere økonomisk? Får opp at dere har fått hjelp til dette tidligere og dette er noe av grunnen til at det er vanskelig å få noen til å stille opp nå.

Når det gjelder mannen din, så får jeg opp at han må tenke annerledes. Man må våge for å vinne, og kanskje han skal prøve seg på noe helt annet enn tidligere. Det viktigste er at han finner noe han tror han kan trives med. Noe som engasjerer og interesserer han på en annen måte. Har litt følelse av at han veit hva dette kan være innenfor selv, men at det kan føles skremmende å si det høyt. Kanskje det krever studier og utdannelse og at han føler dette ikke er riktig tid for det. Men man kan fint jobbe litt deltid ved siden av studier og man er ALDRI for gammel til å begynne på nye studier. :) Gud bedre, jeg hadde selv en medstudent som begynte på sykepleien når hun var 52. ;)

Personlig er jeg i mot å få hjelp til det ene eller det andre kjønnet. Det blir å tukle med naturen på helt feil premisser. Er det meningen at du skal få 4 gutter, ja så er det det som er meningen. Det er grunn til at du har fått 3 gutter etter hverandre. Du skal helt sikkert lære noe av dette og guttene dine har hverandre for en grunn. Hva er oddsen for å få 3 gutter etter hverandre??? Du er heldig. Når det er sagt så har jeg selv 2 gutter og jeg forstår ønske om ei jente, men tenker som så at det er grunn til at jeg har fått akkurat de guttene i livet mitt. ;)

Jeg håper dere finner ut av dette og at dere klarer å senke skuldrene etter hvert. Sett opp en skikkelig budsjett og spar der dere kan. Da tror jeg du får mer ro i sjela i hverdagen din ;)

Klem bella :)

Annonse

takk for fint svar Bella Snella. Du virker også veldig god og snill. Du bruker den evnen du har til å kunne se ting og spå til å hjelpe andre. Det fortjener du en stor takk for:). Familien min har ikke hjulpet meg før, men de har hjulpet broren og søsteren min. søsteren min gikk på en smell derfor vil de ikke hjelpe meg. Urettferdig. Pga krangel om at jeg skulle overta gården til mormor snakket ikke mamma. pappa eller broren og søsteren min med meg på over tre år. Det var tøft. Pleier ikke be andre om hjelp, men spurte mamma og hadde håpet at ho ville hjelpe meg for en gang skyld.

Du har rett i at samboeren min vet hva han har lyst til innerst inne. Han kunne tenke seg å jobbe med noe innenfor data. Har søkt nav om omskolering for å gå på skolen, men har fått avslag. Og med vår økonomi har vi ikke råd til at han skal gå på skole uten noe lønn. Det er sant at man aldri er for gammel til å ta en utdannelse:).

Så du har to fine gutter, ja det er koselig med gutter. Er så glad for de fine tre guttene vi har. Ville ikke byttet de ut for alt i verden. Jeg får ta tiden til hjelp og kanskje jeg er så heldig at jenta dukker opp etterhvert. Det hadde vært koselig:):). Den naturlige metoden er selvfølgelig best.

Håper du får flere barn også som jeg leste at du ønsket deg. Ønsker deg og dine alt godt.

Ja håper vi finner ut av alt dette og at vi klarer å senke skuldrene, ikke godt å gå sånn her. Stor klem fra meg.

Stor klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...