Gå til innhold

Guttenavn som passer til Eleah??

Anbefalte innlegg

Venter en gutt i januar og har lyst til å finne et litt sjeldent navn som passer til storesøster Eleah. Og ikke for spesielt heller.. Synes Jonah er veldig fint men kanskje litt for spesielt.. De navnene jeg liker er kjempepopulære, som Isak, Oliver, Noah.... Synes guttenavn er kjempevanskelig!!! Smaker litt på Imre men gubben er ikke med på det...!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143715524-guttenavn-som-passer-til-eleah/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvis du liker godt Jonah så synes jeg du skal gå for det jeg:) Har to venninner med sønner som heter det,samt en i avdelingen på bhg til vesla, så her omkring har mange hørt om det:)

Synes det klang fint ilag med Eleah!

Liker godt Mikkel, Jesper, Wilhelm, Edvard, David og Mikael. Synes også både Leo og Leon er fint, men blir litt tungt til Eleah.

Takk for tips om Jonah, tror jeg bare må venne meg litt til det siden jeg ikke har hørt om noen andre som heter det. Men det er jo det vi er litt ute etter også ;) Tok litt tid å venne seg til Eleah selv om det var nydelig første gang vi så det/hørte det!!

Guttenavn er utrolig vanskelig!! :)

Annonse

Jonah er jo kjempefint:) Og det passer jo supert med Eleah (som oxo er kjempefint!!)

Eleah og Adrian

Eleah og Wilmer

Eleah og Dominic

Eleah og Nathaniel

Eleah og Max

Eleah og Ulrik

Eleah og Milian

Eleah og Silas

Eleah og Felix

Eleah og Fabian

Eleah og Tinius

Eleah og Emilian

Eleah og Gabriel

Eleah og Linus

Eleah og Leander

Eleah og Hadrian

Eleah og Benjamin

Eleah og Mio

Eleah og Gustav

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...