Alvepia *happy mum* Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 er ikke mer enn på dag 3, men har i dag begynt å bli noe kvalm , samt stikking :S vet ikke om det er noe annet som jeg kanskje brygger på.
Alvepia *happy mum* Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2011 syns det er noe tidlig kanskje å kjenne noe slikt! ?
poca Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg kjente overhodet ingenting. Det var litt murringer en-to dager, men det kan ha vært mensmurringer. Jeg hadde vondt i korsryggen en morgen, men det kan ha vært at jeg sov feil. Jeg hadde hodepine en ettermiddag, men var veldig stresset på jobben. det kan være hva som helst.
Oskarsen Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg fikk mye smerter etter 2 dager med innsett (av ett egg). Dette var stort sett på kvelden/natta. Ettersom egget bare hadde vært "ok", men det beste (og eneste) de kunne sette inn, tenkte jeg at jeg begynte å kjenne mensen allerede da. At det nok en gang ikke gikk. Smertene var likevel litt som da jeg var gravid med sønnen min for noen år siden, stikninger og murring. Tenkte at det også kunne være reaksjon på medisinene. Ved de siste (mislykkede) innsettingene har jeg ikke hatt slike smerter, og denne gangen hadde jeg faktisk smerter grunnet at jeg var gravid!! Det mener ihvertfall Riksen da jeg ringte og fikk vite at jeg var det. Sykepleieren sa at mange antok at de ikke var gravide pga menslignende smerter, men så er det faktisk kroppen som driver og jobber på... Nå er jeg nesten 7 uker på vei og priser kvalmen som er stadig stigende. Alle symptomene på at jeg fremdeles er gravid hjelper på å få dagene til å gå. Håper det går veien også for deg! Og for alle andre som ruger eller er i prosessen.
reggi79 Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 hei. er fem+6 på vei nå. har vært veldig overstimulert denne gangen, måtte en tur på UL for to dager siden. stor stor eggstokk og veske i buken, men det så ut som om det bitte lille nurket hadde det bra. skal tåle mye smerte bare alt er ok med nurket. er også litt kvalm men usedvanlig trøtt. kunne sovet nesten hele tiden. har du kjennt noe til overstimulering? det kan i alle tilfelle være veldig skremmende, men er svært vanlig og stort sett aldri farlig for fosteret. har en datter med IVF på 5,5 år. jeg ble veldig dårlig i uke 10 med henne. husker jeg var hysterisk. var helt sikker på at jeg skulle abotere. du har termin i juni du også da?
Alvepia *happy mum* Skrevet 2. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2011 Heia. Er 3+6 bare. Termin i juli. Kjenner det stikker å herjer veldig nedi magen her... Kvalmen kommer å går når som helst på dagen. Trøtt?? Ikke snakk... gjør ikke noe annet enn å gjespe hele dagen, tilogmed på jobb reagerer de på at jeg bare gjesper hehe... Skal til ktr/ul om akkurat 3 uker. Kan liksom ikke huske at det var så kraftig sist gang jeg var gravid (mistet i uke 10 da).
Hansine lengter sårt Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Hei. Jeg er 6+6 på vei og kjenner fortsatt ingenting. Nærmest helt symptomfri. Så det er veldig individuelt. De andre gangene vi har satt inn, har jeg kjent veldig etter og tolket alt som symptomer, mens denne gangen har jeg som sagt ikke hatt noe og trodde derfor det var kjørt. Men denne gangen ble jeg gravid. Enten om du kjenner noe eller ikke, så kan du være gravid. Dagene før en skal teste er fryktelig laaange, men jeg skal love deg at de er laaaaaaaange nå også siden en ikke tør å juble for høyt ennå. Lykke til videre med rugingene alle sammen. Håper dere lykkes!
reggi79 Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 det tok noen uker før jeg kjente noe denne gangen. men brystene mine ble ganske tidlig ømme, det er de fortsatt. hadde det ikke vært for overstimulering hadde jeg vært i ganske god form bortsett fra trettheten. det er jo absolutt ikke alle som blir overstimulert, men det er en ganske vanlig tilstand i en eller annen grad. det kan være ok og vite, fordi det er veldig skremmende første gang du opplever det. jeg syns det var skremmende nå andre gang også. man er jo så redd for å miste. de som vet at jeg er gravid spør hele tiden; er du ikke glad? jo vist er jeg glad, men det er ikke så lett å tro dette når man har mistet mange ganger, dessuten så virker det nesten for godt til å være sant noen ganger. jeg holder nok litt igjen med å rope høyt hurra, men gleder meg til de 12 første ukene er over, da skal jeg puste litt ut ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå