Gå til innhold

Hvordan klare å skjule magen?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, det samme her ;) Leste en tråd der det var flere som var i uke 6-7 med mage som i 6mnd.

Jeg er i uke 6 med nr to, magen er absolutt ikke flat lengre. Hver dag, spesielt om kvelden, kjenner jeg på veldig strekking/jobbing/stølhet like over skambenet. Synes magen blir større for hver dag nå. Veldig moro :) Men ja, fortsetter det slik, så blir jeg nok avslørt før uke 12.

Er dessuten veldig trøtt om dagen, gjesper og gjesper.

Tunika er veldig fint på gravide, kjøp en det er plass til litt mage i etterhvert :) Jeg går for den, men må ha strømpebukse med løs/høy strikk, blir dårlig av strikk på magen allerede.

jeg er 10 uker og fekk og tidleg mage. var vell rundt 7 uker da den poppet ut. men det er jo ikke babyen som tar stor plass. jeg er veldig plaget med treg og oppblåst mage i dette svangerskapet, så det er luft og forstoppelse som er min mage hehe. Jeg går og i tunikaer og litt store skjorter og tights til :)

eg og er ekstremt trøtt!! forrige gang kunne eg bare legge meg på sofaen å sove når eg kom hjem. det er jo umuligt nå:P

tvillinger?? har tenkt tanken selv.. hehe

Ja, er nok sikkert mye luft som gjør at vi blir litt oppblåst. men såå mye luft kan eg vell ikke ha inni der ;)

Annonse

Hadde vært moro med tvillinger, ligger i familien, og jeg har et stort ønske om det :)

Ekstremt trøtt ja, her og ;) Var på turn med datteren min idag, trodde jeg skulle sovne stående, klarte ikke å følge med på stort. Det går i bølger, men blir mer og mer trøtt for hver dag.

Luft er det nok en smule mer enn vanlig, men treg mage er det ikke. Men ja, luft og strikk på magen er ikke noen behagelig kombinasjon..

Jeg synes også det er slitsomt å gå og skjule magen.skal bli deilig å slippe og gjøre det snart. Tunika har ikke vært min stil,så er litt redd for å bli avslørt der også jeg. Jeg kjøpte en strikka jakke på zara som er litt tykk og vid, den skjuler en del. Skal ha ferie i to uker nå, så når jeg kommer hjem fra der tror jeg ikke jeg orker å gjemme den lille kulen mer. :-)

Jeg sliter med det samme problemet, jeg er bare 7 uker. Jeg er veldig overvektig i tillegg, men magen har liksom blitt mer rundere iløpet av veldig kort tid. Jeg merker at folk hinter litt frampå ang når vi skal hive oss rundt med neste, jeg aaaner ikke hvordan jeg skal skjule det. Kan ikke skjule det gjennom vide klær da jeg ikke finner klær som er vide til meg. Må bare prøve å holde vekta kanskje;)))

Jeg er på en måte heldig at min klesstil er mye tights og tunika fra før. Slipper å endre noe der, og det er ganske deilig å slippe bukse som strammer, jeg kan ikke fordra å gå i bukser, tights og skjørt er meg.

Så ingen kommer til å se noe på lenge enda.

Sist svangerskap begynte folk å lure da jeg var i uke 20, og jeg var ikke spesielt liten heller motsatt, men klær gjør så mye.

Jeg er også 7+2 nå, og ser ikke noe antydning til mage, noe jeg syns er helt greit,enn så lenge.

Gleder meg til magen kommer, men vil ha gravid mage, ikke oppblåst mage, som er så innmari lett å få de første ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...