vilblimammaendag Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 hei Jeg lurer på dette med symtomene til graviditet.. I går og i dag så er jeg veldig tung og ømm i brystene. de føles harde og det hele er en veldig merkelig og ubehagelig følelse. Det føles som det veier dobbelt så mye som til vanlig:p jeg venter på ikm fredag. jeg har hatt litt såre brystvorter rundt el før, men ikke på lang nær så vondt som nå. pluss at nå er det mer midt inni brystet!!! og det er hardt. dette er vår første pp, så veldig flaks viss det klaffet!! jeg tenker å teste i helgen og nei.. jeg kjenner ikke etter symtom!! har ikke tenkt noe over at det kanskje ville klaffe denne måneden, men nå begynner jeg å lure?? våknet og trodde først at jeg måtte ha ligget sikklig dårlig på magen:p men nå har det vart så lenge.. noen som vet? hvilken symtom hadde dere?
Månefeen ♥ Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Mine første symptomer var ømme bryster. Både sist og denne gangen kom det etter en uke, sammen med acne (kniser) i ansiktet, noe jeg aldri pleier å ha. Brystene blir ømmere og ømmere, er nå i uke 6, gleder meg til det avtar Lykke til!
vilblimammaendag Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2011 takk for svar Nynne og gratulerer med spire i magen:) jeg håper virkelig at det er mitt første symptom også!! så er veldig spent og klar for en test:) hadde lovet meg selv og vente noen dager.. så får se hvor lenge jeg klarer å vente:P tihi:) spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå