[Marie] Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Hei! Etter å ha prøvd i lenge uten å lykkes, har vi gått til anskaffe av Clearblue fertilitetsmonitor, og håper det kan hjelpe oss! Ønsker å diskutere med andre som også bruker fertilitetsmonitor, eller har hørt noe om andres erfaringer.
Mamma med spire Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har ikke noen erfaringer enda, men har selv gått til innkjøp av en selv så dette er spennende:) Jeg kan ikke begynne å bruke den før IKM så det er derfor jeg ikke har noen erfaringer enda. Har dere prøvd lenge? Lykke til videre med prøvingen iallefall:)
[Marie] Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2011 Det er første pp vi prøver den nå. Etter å ha begynt å teste på dag 6 i syklusen har jeg opplev å få tegn på både høy og maksimal fertilitet. Det betyr vel at både monitoren og jeg "virker" Så gjenstår det å se om det ender opp med pos. graviditetstest. Blir spennende for deg når du skal starte din monitoren. Hadde jo vært fint å følge opp tråden. Masse lykke til med prøvingen!!
lille +gutt Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Hei Tester med cb sin enkelt test jeg, fikk et tips fra ei venninne om at disse tar test stikkene også og det fungerer iallfall enda etter 2 mnd. Tror nok den etterhvert vil slutte å virke. Anbefaler alle å teste selv om det kan være dyrt. har hørt at vist man har for lange sykluser så slutter monitor å spørre slik at man da går glipp av el
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå