Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god sportsvogn/trille?

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan anbefale en god sportsvogn eller trille??

Kriterier er:

¤ romslig innvendig

¤ god høyde under kalesjen

¤ god liggestilling (datteren min er 7mnd)

¤ svingbart/e forhjul

¤ gjerne håndbrems (siden det er meget bratt her vi bor)

¤ regulerbart styre

¤ liten sammenlagt

Fortsetter under...

Høres akkurat ut som en TFK Joggster Twist, den oppfyller alle kriteriene dine. Hadde den til forrige barn fra start til vognslutt og var veldig fornøyd( har en annen vogn nå pga. vogndilla).

En trehjuling som er meget populær.

På barnevognguiden.no kan du lese mer om vognen, og hva andre synes;)

Enig med Super-Langbein. Jeg har også denne og er veldig fornøyd. Ulempen er at barnet ikke kan vendes mot den som triller, derfor har jeg kjøpt en annen vogn til å bruke tilo lillebror på 6 mnd, inntil han blir stor nok til å vende fra meg.

Da ville jeg sett på Emmaljunga Ozone eller Nitro. Kjempevogner begge to!

Synd ikke fler har oppdaget disse, virker som de fleste som kjøper Emmaljunga vil ha 4 faste hjul. Her må nok butikkene ta noe skyld og, for har ennå ikke vært et sted som trekker disse frem eller virker å kune nok om dem.

Men både de små og de store hjulene er veldig gode og klarer seg bra både i terreng og på vei. Begge har gode sittedeler og blir små sammenlagte. Lune og gode vogner med svært god kvalitet.

Siden barnet er så lite, ville jeg helt klart hatt henne mot meg ennå lenge. Det er og mye koseligere, synes jeg da. Kjedelig å trille og kun se bakhodet til minsten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...