Gå til innhold

Hva er det egentlig med enkelte folk....

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr 5 å gler meg like mye som med nr 1,2,3 å 4.

Men enkelte kan prestere å si noe sånt som: Jaja, det er jo ikke så spennende for din del, du som har så mange fra før vet jo hva du går til.

Er det mulig??? Jeg syns det er like koselig å vente baby nå som alle andre ganger, å jeg bekymrer meg like mye å jeg er like stolt over nr 5 som de andre 4 :o))))

Fortsetter under...

nei si det... jeg venter selv nr 5 og vet akkuratt hva du mener... og blir alltid spurt om: er dette dine mine og våres barn... nei det er en og samme far!! skikkeloig irriterende. jeg er 27 år og fikk førstemann når jeg var 18 :) jeg gleder meg like mye til å få baby nå som da :) denne gangen ventet jeg egentlig tvllinger,men fant ut i uke 12 at den ene var død... da er det faktisk et par tre stk som har klart å prestere å si :jaja godt det gikk sånn da...ellers hadde det jo blitt seks... jeg skjønner ikke hva det går av folk jeg!!

her er terminen 4 februar :) men har vært på ganske mange ul pga den andre er jo fortsatt i magen,så di bare sjekker at allt er i orden med den som lever.. men di to siste gangene har di sagt at babyen er litt stor ( noe som er litt rart siden alle mine har vært under tre kg ) så sist når jeg var i uke 22 sa målene på babyen 24 og at terminen var 23januar... men di flytter ikke på den :/

Venter nr 5 jeg og. Gleder meg men alle sier det er vel første jenta no da. Litt vondt og høre virka som jeg skal bli skuffa for gutt nr 5 skulle komme. Er glad i det som kommer om det hadde vert gut el jente. Men det er Jente.

Annonse

Uff, jeg kan ikke tenke meg hvor bekymret jeg hadde vært om dette hadde vært nr 5...

Med nr 1 var jeg ikke bekymret, med nr 2 litt og nr 3 kjempemy.

Jeg bekymrer meg for alt, hva om det er noe galt med denne babyen og den vil kreve så mye av meg at jeg ikke har overskudd til de to andre.

Hva om noe skjer med meg slik at jeg ikke kan ta meg av de andre?

Forøvrig så synes jeg det er like gøy å vente nr 3, som nr 1 og 2.

Eneste forskjellen, er at jeg har ikke så stort behov for å fortelle det til folk... LIker denne gang at det er min lille hemmelighet...

Nei, dere som har kapasitet til flere barn, kos dere med ungene og svangerskapet. Skulle gjerne hatt flere enn 3 jeg også, men har hverken husrom eller kapasitet til flere...

Jeg tror folk enkelt og greit ikke tenker over hva de sier, jeg tror heller ikke det er vondt ment. Når det er sagt så vet jeg at det er fryktelig sårende å høre sånt, jeg venter "bare" nr tre, men har fått kommentarer som: nå er det vel nok barn? osv..

Jeg har bestemt meg for å begynne å svare de som sier slikt, kanskje de da kan høre hva de faktisk sier.

Enkelte folk prater som de har vett til, tenker jeg da! selv venter jeg nr 2 men går da utifra at det er like stas og like spesielt med hver eneste baby, uansett hvor mange man har fra før. ville forsøkt å ikke ta sånne kommentarer innpå meg var jeg dere, forsøk heller å "unnskyld" dem ved at uvitenhet gjør dem rett og slett dumme, stakkars.. hehe. Og nyt hvert svangerskap og gleden ved hvert eneste barn! De er alle unike! :)

Herregud så frekke folk er... Merker jo litt at folk sier mye rart nå som jeg venter nr. 2. Mange tar det som en selvfølge for oss at vi på død og liv ønsker jente siden vi har en gutt. Har også fått kommentarer på at jeg vet hvilken uke jeg er i. Det er visst noe man ikke gidder å følge med på når man har fått barn før :S

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...