Gå til innhold

Har deres barn DS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke spill har de i såfall?

Skal kjøpe Ds til sønnen min til jul!

Han blir 5år feb neste år, hvilke spill burde jeg kjøpe med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en gutt på 4 (07) som fikk DS i begynnelsen av september. Kjøpte med "Mario Cart" og det er kjempepopulært. Måtte ha litt hjelp i begynnelsen men nå kan han mer enn meg! Hehe. Han har også et annet spill hvor man skal være vaktmester og fikse diverse, dette er ikke like populært som mario cart.

Tenkte at han skulle få et nytt spill til jul, så skulle gjerne også hatt noen tips. Min erfaring er i alle fall at man må kjøpe spill som er laget mot deres aldersgruppe, de som er merket med aldersgrense 7 blir for vanskelige - med mindre man har en veldig "voksen" unge. Min er flink med duppedingser og slikt, men det blir for avansert med de som er 7års alder på. De merket med 3 er veldig fine.

Ble litt kaotisk dette her, skriver midt i amming og middagslaging ;-)

Skrevet

5 åringen her får seg DS til bursdag, fant et spill som heter zhuzhu (?) og flåklypa. ser enkelt ut med små minispill, han har aldri tatt i en ds før så blir spendt

Skrevet

nei, men farens nettbrett er svært populært!

• 2 uker senere...
Skrevet

5-åringen har "Cars",annet bilspill,monstertruck spill,sonicX,Dora,Langøre (?).

Han får "Cars 2" og "Bakugan" spill til jul.

3-åringer får til jul. Da er hun 3 1/2år.

Hun får et spill med ponnier.

Skal sies at det ikke er lov til å spille hele dagen,og heller ikke hver dag.

• 1 måned senere...
Skrevet

har en gutt som var 5 nå i oktober. Digger DS'n sin. Spiller kaptein sabeltann, josefine, mario carts, cars spill, gamle atari spill som fåes til DS er gøy og enkle, super mario

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...