iskaffe ♂ ♀ Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Gutten min har dette i perioder... Aldri om natta, men kanskje 2-3 ganger i mnd, da gjerne flere uhell samme dag eller dager etter hverandre, for å så være bra kjempe lenge, så kommer det igjen.... Han sier bare at han rekker ikke do.... hver gang han skal på do, løper han.... er det mulig at han ikke merker at han må på do før han må så på do at han må løpe?
hufsetufs Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Har samme problemet. Det er akkurat som om han utsetter å gå på do i det lengste, det er jo mye morsommere å gjøre alt mulig annet... Har vært litt problematisk ifht barnehagen da han fort kan si at han ikke må på do etc. Prøver å være konsekvente på å hjelpe han til å huske å gå på do, og har også snakket med bhg om at de MÅ få han til å gå før de skal ut etc selv om han er litt motvillig. Skjer ikke så veldig ofte at han tisser seg skikkelig ut, det er mer at det kommer littegrann - at han skvetter. Det resulterer i at han lukter tiss - og det er jo lite kult. Har funnet ut at jeg må bare vær litt slitsom mamma avogtil og "mase" om denne dogåinga. Så satser jeg på at det blir heelt problemfritt etterhvert
ulenissen Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Aldri heldigvis. Har ikke hatt uhell siden han var 2-3år. Men det var gjerne ikke det du ville høre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå